19,May,2011   
 

今日等紫潔同芷欣戈陣.有隻蚊係我隻腳=.=`行行下開始發大/_\.

話劇- 灰故娘.扮抹地.陰公豬.好彩得2句對白:D:D

中文- 口試.攞命.自己都唔知自己想講咩.講得戈1分02秒:(

PE- 打羽毛球.啊!!出力打.考試.好BAD-_-; 仲未太識打`

放學去左食M記0v0 食完去公園打左陣千秋.死bobo同ahWing!!

影我影到甘18+:-( 打千秋都唔放過;-( 1張$50啊;-(

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]