19,May,2011♥ |
|
今日等紫潔同芷欣戈陣.有隻蚊係我隻腳=.=`行行下開始發大/_\.
話劇- 灰故娘.扮抹地.陰公豬.好彩得2句對白:D:D
中文- 口試.攞命.自己都唔知自己想講咩.講得戈1分02秒:(
PE- 打羽毛球.啊!!出力打.考試.好BAD-_-; 仲未太識打`
放學去左食M記0v0 食完去公園打左陣千秋.死bobo同ahWing!!
影我影到甘18+:-( 打千秋都唔放過;-( 1張$50啊;-(
|
|
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 148 | »
|