19,April,2011   
 

音樂堂- 好搞笑a_a; 扮豹女郎比啊WING睇; 叫我扮比翹翹睇; MY吉._.

LUNCH- 成班友係度玩香蕉.風扇都趺埋落黎-_- 符近都有香蕉-_-

見到某生果係度溝仔啊~~ 痴到甘埋博咩啊:D? 唔知醜~

笑左:-p 比人話似萬0妹妹>< 甘要轉電話先得*[25908723]

咸濕何馬好可愛>3< PATHS拎住佢成堂:$:$:$

-

放假啦YAYA:-* 放8日假無乜野做~ 蔡SIR好衰比功課/__\;

麻煩既功課:'( 唔識做啊.!!! HELP ME PLZ:(.

-  (L);請不要放開我的雙手 不要缺席我的以後(:

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]