23,June,2011   
 

22,June,2011  - 上欣屋企+打邊爐*

Today - 陪家姐去旺角. 食芝士吞拿魚意粉! 唔多鐘意吞拿魚:s.

買左細蕉x2;-* + 2枝筆 + 補生日禮物比家姐:$,

之後4點等家姐換野就走; 我都想要AoA!!!

KWOKTUNGb:$:$;$

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]