7,September,2011   
 

今日有早會.好熱.好彩有落雨可以番上課室.

第1堂好想訓教. 之後PE聽佢講偉論; 換衫黎做咩- -?

通識堂幾好玩.畫封面* 有個人講野幾好笑:-)

午息去左KCP符近食野.吉列豬扒烏冬+凍奶茶$29 .

中文.對暑期作業. 聽人說話.講書:S

音樂堂聽音樂. 好舒服:D:D:D.!!

唉. 點解佢講D野可以咁影響我咖.. 刻骨銘心;

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]