7,September,2011♥ |
|
今日有早會.好熱.好彩有落雨可以番上課室.
第1堂好想訓教. 之後PE聽佢講偉論; 換衫黎做咩- -?
通識堂幾好玩.畫封面* 有個人講野幾好笑:-)
午息去左KCP符近食野.吉列豬扒烏冬+凍奶茶$29 .
中文.對暑期作業. 聽人說話.講書:S
音樂堂聽音樂. 好舒服:D:D:D.!!
唉. 點解佢講D野可以咁影響我咖.. 刻骨銘心;
|
|
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 148 | »
|