5,September,2011   
 

今日仲係放早. 唔想番全日. 日日都要咁悶:(

自我介紹** 我叫傅佳寶.可以叫我寶寶.我最鐘意微笑:D

係哩班都唔知有冇人知點解呢:$:$.

哩三日都要聽講座.好想訓教.好彩有劉文陪我!!

我條LOCKER鎖匙講阿SIR再見前仲渣係手.講完就唔見左=.=

放學紫潔陪我去旺角拎禮物:* 之後去食潭仔.多人到要同人搭枱;

唔鐘意腐皮味!! 又大碗!! 可以2個人食. 飽到想嘔..

聽日開始番全日喇陰公/_\; 點過點過!!

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]