今日落禮堂聽MISS啲人生經歷同道理. 不過好眼訓.
有好長既小息-_- 10分鐘咁大把` 痴線.
之後派成績表啊.獎狀啊. 估唔到入左3D` PK:(
*評語: 待人和善,溫文有禮,上課專注,宜多發問 :$:$