11,July,2011   
 

今日落禮堂聽MISS啲人生經歷同道理. 不過好眼訓.

有好長既小息-_- 10分鐘咁大把` 痴線.

之後派成績表啊.獎狀啊. 估唔到入左3D` PK:(

*評語: 待人和善,溫文有禮,上課專注,宜多發問 :$:$

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]