6,June,2011   
 

今日算係開心♥ 姊妹番齊哂.我愛您地.KISS:$:$

2A班房冇鎖.係入面影相傾計:-P. 狂笑.快樂:-)

放學傻傻下陪佢地去飲酒.我答應HKT冇佢在地唔準飲*

好彩有YAN.LINLIN陪我 錫哂您地:*

啊~第1次食鐵板燒(Y)!! 黑椒牛肉飯. 爽啊.好過癮`

4點20幾分番到屋企~ 呼~ 相信緣份?(W),

我係咪野蠻女友? :-(

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]