9,September,2011   
 

唉唉唉唉唉, 唔要3D:'( 幾時會過完哩年..

今日1起身就有BB腥黎既信息,懷念呢.(K)

早左出去同嫣彤欣紫潔食早餐.~ 食得戈少少哂錢-_-..

唔鐘意食腸仔又叫左腸仔蛋KAIPO^3^.

之後番番學校bad. 如果係哩班比人欺凌點算/_\!!!!

而家格離戈個仲要係好煩=.=.. 拿拿地;最好唔好煩我=.=,,

放左學去唱k ` 可以同咁多姊妹1班就好:-(

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]