27,September,2011   
 

係3D開始習慣﹐但我還希望有我的1班舊同學:-).

數學超難啊!文字題PKPKPKPK﹒

其實我為人係點?有時諗到自己好差好差﹒嘆′

今日見到好多雞雞啊!好可愛啊:$:$ . 不過好貴/-\ !!
  

. 想你一生也愛我一個 想你心已屬我:).

-

                       * 下半生准我留住你1直相愛..

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]