係3D開始習慣﹐但我還希望有我的1班舊同學:-).
數學超難啊!文字題PKPKPKPK﹒
其實我為人係點?有時諗到自己好差好差﹒嘆′
今日見到好多雞雞啊!好可愛啊:$:$ . 不過好貴/-\ !!
★. 想你一生也愛我一個 想你心已屬我:).
-
* 下半生准我留住你1直相愛..