12,January,2012♥ |
|
TO FKP. 人生就係咁.. :)
在八號已結束. 唔好諗住再番轉頭.. 過去就係過去左
曾經有好傻好癲咁愛過就已經好好..
快D比自己休息, 唔好再諗﹒唔好再留意佢
但係回憶真係好痛:( !可能因為今次係我真真正正既初戀。
時間可唔可以過得快D .. 快D淡.. 快D比我放低
我有時覺得自己放開左 但見到佢D野, 原來我放開唔到
其實我咁值得咩. 對住自己講: 跟本就唔配..
諗深一層 其實我有珍惜..
就算我發脾氣.呷醋又係為左邊個.. 1次又1次咁因為佢先咁
又可能我因為唔冷靜再諗遠左.. 但係我只想要安全感...
分手後第4日. 其實日日我都有喊過﹒﹒
慢慢黎吧 .. 只要有朋友係我身邊我一定得:-*
而家咁佢應該都過得幾好 幾自由吧!嘿嘿..
「You Changed My」。
|
|
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 148 | »
|