12,January,2012   
 

TO FKP. 人生就係咁.. :)

在八號已結束. 唔好諗住再番轉頭.. 過去就係過去左

曾經有好傻好癲咁愛過就已經好好..

快D比自己休息, 唔好再諗﹒唔好再留意佢

但係回憶真係好痛:( !可能因為今次係我真真正正既初戀。

時間可唔可以過得快D .. 快D淡.. 快D比我放低

我有時覺得自己放開左 但見到佢D野, 原來我放開唔到

其實我咁值得咩. 對住自己講: 跟本就唔配..

諗深一層 其實我有珍惜..

就算我發脾氣.呷醋又係為左邊個.. 1次又1次咁因為佢先咁

又可能我因為唔冷靜再諗遠左.. 但係我只想要安全感...

分手後第4日. 其實日日我都有喊過﹒﹒

慢慢黎吧 .. 只要有朋友係我身邊我一定得:-*

而家咁佢應該都過得幾好 幾自由吧!嘿嘿..

You Changed My」。

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]