8,February,2012   
 

今日冇番學 痛得可憐 好彩而家冇乜事:b ,

好鐘意聽歌 吳若希D歌好好聽:$.

近排d數又唔識喇 唔想放棄但又懶!

發現係學校對住我格離果個真係搞到我痴痴地;S

我要怏樂 哪怕笑得再大聲!!!

 

電話快D番黎啦 ~  洗哂機就乜都冇/3\  ~

在我手機裡 舊訊息未除 看著每篇也畏懼﹒﹒

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]