今日冇番學 痛得可憐 好彩而家冇乜事:b ,
好鐘意聽歌 吳若希D歌好好聽:$.
近排d數又唔識喇 唔想放棄但又懶!
發現係學校對住我格離果個真係搞到我痴痴地;S
我要怏樂 哪怕笑得再大聲!!!
電話快D番黎啦 ~ 洗哂機就乜都冇/3\ ~
在我手機裡 舊訊息未除 看著每篇也畏懼﹒﹒