16,January,2012   
 

考試今日完左喇. 我有為某人努力到最後/_\ 唉.

聆聽好差好差.. 好失敗啊!!!!

為何我會急不及待咁禁入去. . . 好白痴!!:(

雖然我習慣左冇得同佢傾計﹐ 但係我仲係未放得低﹒﹒

好討厭好討厭(U)T___T..

琴日無啦啦3點幾醒左之後好精神!

可能因為攬住隻雞又COM實被所以熱醒左O_o||

聽日又放番平時咁:o( 快d對卷啦啦啦~~

新年點算呢. 乜都冇 ..

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]