好耐冇打過qooza喇:p
前幾日去paths camp. 玩左好多野阿。
好凍都好開心hahaaa!
番到黎手痛腳痛. SOBAD x_x.
琴日發燒﹐訓1教食幾粒藥又好番嚕~~
多謝關心我既人啊(k). 大家都要小心身體**
就放假喇, 又要溫書喇. 我好懶啊..
加油! 加油!!!! :)