20,December,2011   
 

好耐冇打過qooza喇:p

前幾日去paths camp. 玩左好多野阿。

好凍都好開心hahaaa!

番到黎手痛腳痛. SOBAD x_x.

琴日發燒﹐訓1教食幾粒藥又好番嚕~~

多謝關心我既人啊(k).   大家都要小心身體**

就放假喇, 又要溫書喇. 我好懶啊..

加油! 加油!!!! :)

 
 
 
 
    撕M`: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]