■□▌▍▎▏''蚊蚊''空間▏▎▍▌★☆
歡迎大家黎到蚊蚊空間呀!!!
知唔知蚊蚊係咩呢?
絕對唔會係昆蟲
唔知呢...
蚊蚊就係我啦
雯雯咪係蚊蚊囉
哈哈^U^
florab
暱稱: ]芝士cake[*_-=
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
sor sor sor sor sor....
樂理試
好lor呀...
你有壓力...我都有壓力...
HaPPy DAy
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
sU~Su~BLog
呀扯個BLog
狼之日記
雀屎子既Blog
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天
好lor呀... 感動

今日交晒d功課

冇晒壓力

今朝好大大大大大大大大大大大大大大大雨

小息見到中樓梯

水浸禾

紅雨出左

但可惜...

係要繼續上堂

lunch牙

超大雨

擔遮都濕晒

返黎校門一路行一路玩

攪到濕晒

之後玩英文攤位

今日狂抄野

上h.e冇bring  boat

又抄啦

放學之後

上左拉 ba re

雀屎佢地走得好快

我追佢地..結果nine野

就係門口個張地"煎"

"keck"到..個頭撞門..雙腳跪地

腫左呀!!

俾人睇到tim..好lor ya

返到hm

訓左覺..做左少少功課

跟住開機

之後呀媽俾左碗好lor  ge糖水俾我

一飲..嘔返出黎

"浸"味真係好lor

人地煲lone"足"就聽過姐

煲lone糖水都係第一time

 

刊登時間︰2006-06-02 11:29 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 florab 的日誌)


雀屎ca~ 於 2006-06-03 09:16 PM 發表:
呀man~你今日考樂理~點呀~o唔ok呀
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔知呀~我好緊張唷...下個月先知呀!
Posted at 2006-06-07 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]