屬於[["晴晴™"]]的日誌☆=       
       屬於晴晴*]]的日誌☆=                                                              
       分享我的生活點滴>w< 
floraso926
暱稱: [[" 晴晴 ™ "]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
新學年*=)
香港2007年國際現代音...
一年一度& 陸運第二日...
2007-11-17
2007-11-16
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 387
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天

 


2007-11-05

今日放左學係屋企sleep...

sleep到6點幾起身,

之後出去新城市食飯,

因為今日係呀爸生日!

食到8點,9點幾回到屋企~~

發表時間:2007-11-05 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天

 


2007-11-02

今日又去左新城市,

我去左買漫畫,

買左$47,

有小女神花鈴1-7集,

loveless1,彩蝶百分百1,

某人冇問我就拿了一本...

之後去左無印良品買野,

請左呀流食薯片,

今日都過得幾開心~~

發表時間:2007-11-03 03:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天

 


一如既往~ 愉快

今日又係同平時一樣...

午膳個時玩腸仔,

比人留左陣,想佢...

放左之後去左比人畫手,

畫得好靚,

我畫左2隻-南瓜同蝙蝠

完左返到課室好靜,

原來知道左我地中文堂拋報紙球...

放學要留係課室,

音樂堂完左返課室,

留到4點鐘左右就放左!!

`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

        

發表時間:2007-10-31 06:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天

 


無聊的一天*]]

今日好興奮*

因為終於又調位,

之前個幾次調位都調唔到...

今日調到同陳麗媚坐= ="

超唔Happy囉>3<

好想快D再調位......

發表時間:2007-10-31 08:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天

 


2007-10-28 愉快

今日未來姐夫同家姐都係屋企,

我冇咩野做,

sleep左好耐好耐...

到左5點半左右,

呀媽,未來姐夫同家姐去新城市,

家姐要買手提電腦,

行左陣,最後買左一部,

大家姐買左部手提電腦$6,3XX,

細家姐買左部ipon$2,3XX,

我咩都無>3<

不過買左電腦有D野送,

幸好我都有D野,

我要左隻1GB既USB手指,

今日都過得幾開心~

發表時間:2007-10-28 08:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天

 


超開心既一日*]]

今日又去左新城市行街,

買左好少野,

我買左個袋個隻file,1包糖,

2枝blue pen,1舊擦膠,

某人買左2包糖...

買左4次野,有4張單,

可以用來玩,

去左史路比樂園玩,

用單玩左4次船...

好好玩~~

發表時間:2007-10-26 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天

 


開心的一天*]] 開心

今日早上冇咩特別...

下午有好特別既事,

放學同人去左新城市行街,

我買左包糖同一個袋,

君君買左好多枝筆,包糖,

跟著一齊坐巴士返屋企~

發表時間:2007-10-26 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天

 


2007-10-23

今日冇咩特別,

同平時一樣,

午膳之後有週會,

會做戲劇,

由劇團工作室做,

叫<<夢想騎士唐吉訶德>>

好好睇~

 

發表時間:2007-10-28 02:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天

 


有點兒開心的一天*]]

今日1點幾起身,

表姐買野比我同家姐食,

我食鱆魚丸同珍珠奶茶,家姐食粉果

我今日賣左6本漫畫$60,

呀姑帶我返屋企,

返屋企之前在新達廣場買左對鞋...

係All☆star,長長的真皮,$419,

之後去新城市,

同呀姑去MARKS & SPENCER,

買左D糖仔食,我買左包$22既朱古力鬼鬼

跟著去大家樂食飯,

食完飯之後我就自已返屋企

`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

         

發表時間:2007-10-20 10:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天

 


2007-10-19

今日勁早起身...10:00a.m.

要上山拜山...

差唔多12點45分到拜山地點,

1點半就開始拜山,

上到山等左好耐...

終於拜(爸爸既爸媽)啦

我地拜個時會講自已心願...

我都有講自已既心願...

3點鐘左右就落山,

我行行下差不多跌倒,

好在有大家姐咋>v<

如果唔係我就...

原本會去大伯(爸爸既哥哥),

但我地(我,細家姐,two表姐(羅,茵),羅細表哥)冇去

我,細家姐,two表姐(羅,茵),羅細表哥去左BBQ

去表姐家既地玩到11:30左右就走,

之後我同家姐就在表姐家sleep......

發表時間:2007-10-20 09:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]