| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
| 2007-11-05 |
今日放左學係屋企sleep...
sleep到6點幾起身,
之後出去新城市食飯,
因為今日係呀爸生日!
食到8點,9點幾回到屋企~~
|
| 發表時間:2007-11-05 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
| 2007-11-02 |
今日又去左新城市,
我去左買漫畫,
買左$47,
有小女神花鈴1-7集,
loveless1,彩蝶百分百1,
某人冇問我就拿了一本...
之後去左無印良品買野,
請左呀流食薯片,
今日都過得幾開心~~ |
| 發表時間:2007-11-03 03:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 31 日 星期三  |
一如既往~  |
今日又係同平時一樣...
午膳個時玩腸仔,
比人留左陣,想吊佢...
放左之後去左比人畫手,
畫得好靚,
我畫左2隻-南瓜同蝙蝠
完左返到課室好靜,
原來知道左我地中文堂拋報紙球...
放學要留係課室,
音樂堂完左返課室,
留到4點鐘左右就放左!!
`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
 |
| 發表時間:2007-10-31 06:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| 無聊的一天*]] |
今日好興奮*
因為終於又調位,
之前個幾次調位都調唔到...
今日調到同陳麗媚坐= ="
超唔Happy囉>3<
好想快D再調位...... |
| 發表時間:2007-10-31 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 28 日 星期日  |
2007-10-28  |
今日未來姐夫同家姐都係屋企,
我冇咩野做,
sleep左好耐好耐...
到左5點半左右,
呀媽,未來姐夫同家姐去新城市,
家姐要買手提電腦,
行左陣,最後買左一部,
大家姐買左部手提電腦$6,3XX,
細家姐買左部ipon$2,3XX,
我咩都無>3<
不過買左電腦有D野送,
幸好我都有D野,
我要左隻1GB既USB手指,
今日都過得幾開心~ |
| 發表時間:2007-10-28 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 超開心既一日*]] |
今日又去左新城市行街,
買左好少野,
我買左個袋個隻file,1包糖,
2枝blue pen,1舊擦膠,
某人買左2包糖...
買左4次野,有4張單,
可以用來玩,
去左史路比樂園玩,
用單玩左4次船...
好好玩~~ |
| 發表時間:2007-10-26 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
開心的一天*]]  |
|
今日早上冇咩特別...
下午有好特別既事,
放學同人去左新城市行街,
我買左包糖同一個袋,
君君買左好多枝筆,包糖,
跟著一齊坐巴士返屋企~ |
| 發表時間:2007-10-26 09:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 23 日 星期二  |
| 2007-10-23 |
今日冇咩特別,
同平時一樣,
午膳之後有週會,
會做戲劇,
由劇團工作室做,
叫<<夢想騎士唐吉訶德>>
好好睇~
|
| 發表時間:2007-10-28 02:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 有點兒開心的一天*]] |
今日1點幾起身,
表姐買野比我同家姐食,
我食鱆魚丸同珍珠奶茶,家姐食粉果
我今日賣左6本漫畫$60,
呀姑帶我返屋企,
返屋企之前在新達廣場買左對鞋...
係All☆star,長長的真皮,$419,
之後去新城市,
同呀姑去MARKS & SPENCER,
買左D糖仔食,我買左包$22既朱古力鬼鬼
跟著去大家樂食飯,
食完飯之後我就自已返屋企
`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
 |
| 發表時間:2007-10-20 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 2007-10-19 |
今日勁早起身...10:00a.m.
要上山拜山...
差唔多12點45分到拜山地點,
1點半就開始拜山,
上到山等左好耐...
終於拜(爸爸既爸媽)啦
我地拜個時會講自已心願...
我都有講自已既心願...
3點鐘左右就落山,
我行行下差不多跌倒,
好在有大家姐咋>v<
如果唔係我就...
原本會去大伯(爸爸既哥哥),
但我地(我,細家姐,two表姐(羅,茵),羅細表哥)冇去
我,細家姐,two表姐(羅,茵),羅細表哥去左BBQ
去表姐家既地玩到11:30左右就走,
之後我同家姐就在表姐家sleep...... |
| 發表時間:2007-10-20 09:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|