| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| 超開心既一日*]] |
今日我超級開心呀^^
今日學校旅行去...海洋公園呀!!!
坐車到左海洋公園之後...
等左好耐耐...影班相....
影完之後立即入場開始玩,
先先去熊貓館睇,
之後去左坐纜車...呀流超驚...
上左山之後玩左好少野就坐返落山,
點知原來係山上面集合...
之後出左海洋公園坐的士返上山...比$26.4...
等左好耐好耐好耐好耐...
終於可以上車啦^^
上到車偷影人地sleep個樣^^
比D相大家睇下啦...
`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

|
| 發表時間:2007-10-18 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 16 日 星期二  |
| 2007-10-16 |
今日冇咩特別事,
同平時一樣...
今日先知呢兩日午膳個時要留堂...
原本我唔擔入去,
好多謝個女VP我陪入去,
我真係要好多謝您^^
今日分左去海洋公園既組,
我好想快D去^w^ |
| 發表時間:2007-10-16 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
| 無聊但愉快的一天>v< |
今日星期六..
要返上年1C個個音樂創意活動...
我,君君.詩 man,牙流約左一齊去食野,
我最近...但最遲到= ="
去左沙角個個商場食野,
冇野好食所以去左食波仔...
仲比黃嘉華同邱袁瑩...好樣衰...
食完去左擰蛋同食雪條...
之後返學校上堂...
我地個組最高分,
我地打拍子ok既話就可以早放"good"
最後我地比人地早放左10分鐘>v<
之後去左買壽司,好好食牙^^ |
| 發表時間:2007-10-13 09:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 12 日 星期五  |
| 2007-10-12 |
今日好無聊...
放學個陣君君去左睇人玩>3<
睇到5點幾就走...
之後同君君,廖X蕙去買壽司^^
廖X蕙上車個時食壽司,
落車個時,
佢將食完個袋垃圾放左係車到....
衰到佢呀= =" |
| 發表時間:2007-10-12 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 發表時間:2007-10-11 05:10 PM |
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
今日好好玩呀*]]  |
好耐冇寫日誌啦^^
咁得閒就寫下啦...
今日比平時早返學,
午膳完左放左個陣,
成班人傻左咁>^<
不斷玩水,射水,
好似成班白癡咁= ="
但係我自已都有分玩= ="
好多男仔都比人射到濕曬,
唉...好白癡呀!!
成班細路仔咁= ="
如果日日都咁樣玩...
實比miss牙sir罵到死死下^w^ |
| 發表時間:2007-10-10 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 6 日 星期六  |
| 無聊,不愉快的一天>^< |
今日好唔開心>^<
又比人罵...喊喊...
唔知點解我衣家成日都好唔開心...
有冇人可以救救我!!! |
| 發表時間:2007-10-06 04:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 開心的一天*]] |
今日係聯課活動...
終於等到啦,好開心呀*]]
成個劇社得紀君同一個1D既人識得= ="
今日劇社有幾個game玩同大食會^w^
放左之後...我同紀君去睇人地玩foodball等....
睇完之後去左買壽司食,
好好食呀^v^
我同紀君講左我鐘意邊個^^
得紀君一個知^^ |
| 發表時間:2007-10-06 04:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 4 日 星期四  |
| 不愉快的一天~ |
今日返到學校......
今日又要調位,
調到同...一個男仔坐>^<
幾時先可以調到同紀君一齊坐^^
好唔開心>^<
叫紀君幫我做PTC ProDESKTOP ...
佢唔幫我做......
我叫佢教我又唔教我>^<
我嬲你呀-陳紀君 |
| 發表時間:2007-10-04 05:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
| 開心的一天*]] |
今日早上返學個時好大雨@.@
到左英文堂見到有張紙睇Fir.既聯課,
我既聯課係......台中劇社,
同紀君一樣^v^好開心^w^ |
| 發表時間:2007-10-03 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|