屬於[["晴晴™"]]的日誌☆=       
       屬於晴晴*]]的日誌☆=                                                              
       分享我的生活點滴>w< 
floraso926
暱稱: [[" 晴晴 ™ "]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新學年*=)
香港2007年國際現代音...
一年一度& 陸運第二日...
2007-11-17
2007-11-16
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 389
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天

 


超開心既一日*]]

今日我超級開心呀^^

今日學校旅行去...海洋公園呀!!!

坐車到左海洋公園之後...

等左好耐耐...影班相....

影完之後立即入場開始玩,

先先去熊貓館睇,

之後去左坐纜車...呀流超驚...

上左山之後玩左好少野就坐返落山,

點知原來係山上面集合...

之後出左海洋公園坐的士返上山...比$26.4...

等左好耐好耐好耐好耐...

終於可以上車啦^^

上到車偷影人地sleep個樣^^

比D相大家睇下啦...

`~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

           

         

           

發表時間:2007-10-18 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天

 


2007-10-16

今日冇咩特別事,

同平時一樣...

今日先知呢兩日午膳個時要留堂...

原本我唔擔入去,

好多謝個女VP我陪入去,

我真係要好多謝您^^

今日分左去海洋公園既組,

我好想快D去^w^

發表時間:2007-10-16 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 13 日  星期六   陰天

 


無聊但愉快的一天>v<

今日星期六..

要返上年1C個個音樂創意活動...

我,君君.詩 man,牙流約左一齊去食野,

我最近...但最遲到= ="

去左沙角個個商場食野,

冇野好食所以去左食波仔...

仲比黃嘉華同邱袁瑩...好樣衰...

食完去左擰蛋同食雪條...

之後返學校上堂...

我地個組最高分,

我地打拍子ok既話就可以早放"good"

最後我地比人地早放左10分鐘>v<

之後去左買壽司,好好食牙^^

發表時間:2007-10-13 09:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天

 


2007-10-12

今日好無聊...

放學個陣君君去左睇人玩>3<

睇到5點幾就走...

之後同君君,廖X蕙去買壽司^^

廖X蕙上車個時食壽司,

落車個時,

佢將食完個袋垃圾放左係車到....

衰到佢呀= ="

發表時間:2007-10-12 08:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天

 


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2007-10-11 05:10 PM


 

2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天

 


今日好好玩呀*]] 愉快

好耐冇寫日誌啦^^

咁得閒就寫下啦...

今日比平時早返學,

午膳完左放左個陣,

成班人傻左咁>^<

不斷玩水,射水,

好似成班白癡咁= ="

但係我自已都有分玩= ="

好多男仔都比人射到濕曬,

唉...好白癡呀!!

成班細路仔咁= ="

如果日日都咁樣玩...

實比miss牙sir罵到死死下^w^

發表時間:2007-10-10 07:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天

 


無聊,不愉快的一天>^<

今日好唔開心>^<

又比人罵...喊喊...

唔知點解我衣家成日都好唔開心...

有冇人可以救救我!!!

發表時間:2007-10-06 04:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天

 


開心的一天*]]

今日係聯課活動...

終於等到啦,好開心呀*]]

成個劇社得紀君同一個1D既人識得= ="

今日劇社有幾個game玩同大食會^w^

放左之後...我同紀君去睇人地玩foodball等....

睇完之後去左買壽司食,

好好食呀^v^

我同紀君講左我鐘意邊個^^

得紀君一個知^^

發表時間:2007-10-06 04:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天

 


不愉快的一天~

今日返到學校......

今日又要調位,

調到同...一個男仔坐>^<

幾時先可以調到同紀君一齊坐^^

好唔開心>^<

叫紀君幫我做PTC ProDESKTOP ...

佢唔幫我做......

我叫佢教我又唔教我>^<

我嬲你呀-陳紀君

發表時間:2007-10-04 05:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天

 


開心的一天*]]

今日早上返學個時好大雨@.@

到左英文堂見到有張紙睇Fir.既聯課,

我既聯課係......台中劇社,

同紀君一樣^v^好開心^w^

發表時間:2007-10-03 10:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]