點解要禁wo...
點解個個都唔得閒wo....
點解個個都唔得閒wo...
點解番左香港仲辛苦...
我唔要禁...
放低左匡...
一件又一件事又發生...
點解....
個天真係要同我作對...?
所愛的人已被天攞走...
難道快樂安慰也要嗎....
今朝一早就出左荃灣`
又同呀哥影貼紙相xdxd
第n次lu~
今日影得好令^^
我地著得爆襯^^
撞到chacha~
佢唔知佢係我哥-.-
問我係咪拍緊拖-.-
呀哥玩佢話係xdxd
我笑左~
我愛你呀呀哥......(閱讀全文)
終於番黎啦~
違久既hk~
我番黎啦xdxd
我番到黎...
唔知有d咩令到我放低左佢....
總之~
我又今日開始唔會在因佢流眼淚!!!!!
就算流都唔會係唔開心既野~
一定要開開心心過每一日!!
我仲有一班fd支持我~
當然包括你啦陳冠匡xdx......(閱讀全文)
張凱婷...
你同佢已經成為過去..
唔會再有可能...
你點做都唔會再有...
唔好再煩人啦...
快d忘記佢啦...