再沒有心情....
唉....
仲有一日...
就知道我呀哥係咪癲...
佢竟然話如果同唔到我一齊...
佢會話我同匡既關係比呀媽知...
唉...
我竟然又講個兩個字...
真係好對唔住...
我真係好辛苦...
壓力好大....
如果佢真係講...
就算我番黎.......(閱讀全文)
仲有兩個月~
就1st term考試啦@@
我要加油加油~
考完試~
就即刻到drama表演~
drama表演完~
就到prize presentation~
prize presentation完~
1st term就完...
離開新西蘭既日子都到...
我真係好驚個日會喊><......(閱讀全文)
001 介紹自己時會叫自己: 張凱豬~ 02 講出自己全名會否唔自在: 唔會~ 003 鐘意男/女朋友叫你咩: 無所謂啦~ 004 鐘意叫自己男/女朋友做咩: 傻瓜老公xd 005 而家呢個歲數係咩? 13~ 006 鐘意自己係整齊既靚牙定係可愛既爆牙: 整齊@@爆牙會嚇親xd 007 鐘意阿爸定阿媽: 我選擇沉默xd 008 對上一次玩既動物: 龜xd 009 寧願做狗定人:人囉......(閱讀全文)
今日香港時間兩點幾...
我又再一次原諒左你...
唔知今次應唔應該禁做...
不過...
唔會再有下一次既機會...
for...
我同你約定左...
再發生呢d事...
我地要點...