|
|
|
|
●┴↑,,呀YeE]],,!!】FLORENCE』[[〞”日記 我的甜酸苦辣...XD
喜怒哀樂,,,]]
悲歡離合...
都是我人生的樂趣,,,!!XD
![]()
florenceyee
暱稱: 緣份
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«‹ June 2026 ›» S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
:: 訪客留言 :: 最近三個月尚無任何留言
![]()
:: 我的好友 ::
:: 日誌搜尋 ::
![]()
2006 年 2 月 18 日 星期六
§─│○↑↓[[“〞打電話黎煩我gei人]],,『【●
![]()
今日d天氣都幾凍喎∼∼不過我唔覺得凍!!
今朝一起身就開電腦,係度搞呢樣,又搞個樣,都唔知搞乜??之後又係MSN都SHIRLEY傾計,傾埋d無聊野,好悶呀!!跟住又同佢玩低b遊戲-井字遊戲,好無聊,仲玩咗幾盤tim∼∼之後我就冇同佢傾喇∼∼我又係度錄音,都錄得幾好聽gei∼哈2∼!跟住我又去咗練琴,之後SAMMY就打黎,不過我冇聽,因為我呀妹同佢講話我練琴,唔得閒,真係好想打佢,練琴唔聽得電話ga咩??
不過我唔係個個人d電話都接,同我唔fd,仲有打黎問功課果d都唔會接,有時我會叫我呀妹話我唔係度or唔得閒∼∼哈2∼好奸!1
我唔鍾意人地打黎問功課,上堂又唔留心d,又要打砲話問人!!真煩∼∼
有陣時我會問佢地點解要打電話比我,唔打電話比其他人??跟住佢地會話『因為你係英文SUBJECT LEADER』←多數都係MANDY講ga∼∼真係比佢吹脹∼∼!!
同我唔fd,又成日打黎果d,例如:OLIVE,我唔LIKE佢,佢成日打黎講埋d無聊野∼∼聽到佢把聲就討厭,真係好想CUT佢線,但做人又唔可以咁做gei∼∼佢問完野之後又講埋d無聊野,唔肯收線..就算真係冇野講喇,佢都要搵d無聊野黎講,但係如係SAMMY打黎就唔同喇∼∼第一,佢係我GOOD FD,第二,佢把聲好得意呀!!DO ANYONE SUPPORT ME ??
多數打黎問功課gei都係MANDY,佢一係就打黎問功課,一係就對功課,有時都覺得佢有少少煩,不過鬼叫我同佢咁熟咩??!!
扯到好遠tim∼∼之後SAMMY又再打過黎,問我野∼∼!!
翁苑琦,你可唔可以比我過d清靜gei日子呀??又搞到我比人罵!!∼∼
有時真係好想殺咗你...翁煒軒,你都要乖d呀!!ok??????????
發表時間︰ 2006-02-18 05:17 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 45 | »