●┴↑,,呀YeE]],,!!】FLORENCE』[[〞”日記
我的甜酸苦辣...XD
喜怒哀樂,,,]]
悲歡離合...
都是我人生的樂趣,,,!!XD
 
 

florenceyee

         


暱稱: 緣份
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 

最近三個月尚無任何留言

       


:: 我的好友 ::

 


 
2006 年 2 月 18 日  星期六 陰天

§─│○↑↓[[“〞打電話黎煩我gei人]],,『【● 滿足

今日d天氣都幾凍喎∼∼不過我唔覺得凍!!

今朝一起身就開電腦,係度搞呢樣,又搞個樣,都唔知搞乜??之後又係MSN都SHIRLEY傾計,傾埋d無聊野,好悶呀!!跟住又同佢玩低b遊戲-井字遊戲,好無聊,仲玩咗幾盤tim∼∼之後我就冇同佢傾喇∼∼我又係度錄音,都錄得幾好聽gei∼哈2∼!跟住我又去咗練琴,之後SAMMY就打黎,不過我冇聽,因為我呀妹同佢講話我練琴,唔得閒,真係好想打佢,練琴唔聽得電話ga咩??

不過我唔係個個人d電話都接,同我唔fd,仲有打黎問功課果d都唔會接,有時我會叫我呀妹話我唔係度or唔得閒∼∼哈2∼好奸!1 我唔鍾意人地打黎問功課,上堂又唔留心d,又要打砲話問人!!真煩∼∼ 有陣時我會問佢地點解要打電話比我,唔打電話比其他人??跟住佢地會話『因為你係英文SUBJECT  LEADER』←多數都係MANDY講ga∼∼真係比佢吹脹∼∼!!

同我唔fd,又成日打黎果d,例如:OLIVE,我唔LIKE佢,佢成日打黎講埋d無聊野∼∼聽到佢把聲就討厭,真係好想CUT佢線,但做人又唔可以咁做gei∼∼佢問完野之後又講埋d無聊野,唔肯收線..就算真係冇野講喇,佢都要搵d無聊野黎講,但係如係SAMMY打黎就唔同喇∼∼第一,佢係我GOOD  FD,第二,佢把聲好得意呀!!DO  ANYONE  SUPPORT  ME ??

多數打黎問功課gei都係MANDY,佢一係就打黎問功課,一係就對功課,有時都覺得佢有少少煩,不過鬼叫我同佢咁熟咩??!! 

扯到好遠tim∼∼之後SAMMY又再打過黎,問我野∼∼!!

翁苑琦,你可唔可以比我過d清靜gei日子呀??又搞到我比人罵!!∼∼ 有時真係好想殺咗你...翁煒軒,你都要乖d呀!!ok??????????

 
 
發表時間︰ 2006-02-18 05:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]