|
|
|
|
●┴↑,,呀YeE]],,!!】FLORENCE』[[〞”日記 我的甜酸苦辣...XD
喜怒哀樂,,,]]
悲歡離合...
都是我人生的樂趣,,,!!XD
![]()
florenceyee
暱稱: 緣份
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«‹ June 2026 ›» S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
:: 訪客留言 :: 最近三個月尚無任何留言
![]()
:: 我的好友 ::
:: 日誌搜尋 ::
![]()
2006 年 2 月 13 日 星期一
◎ORCHID ORCHID↑↓[[“ IS THE BEST!!】''我支持你]],,
![]()
今日係SPORT DAY,搞到人地要好早就起身,我今朝6:15就起身喇..雖然有人仲早過我,不過對我黎講,已經算係好早ga喇!!我約咗MANDY係OK門口等,我落到樓gei時候,佢已經係度喇,佢仲話我遲,都唔係好遲啫!!∼∼跟住我要入OTOPUS,MANDY又話要入,但係佢唔夠錢,我借咗$30比佢∼∼SUIT!!
上咗車之後,見到好多TAK OI gei學生,全部都係F.1,我見到佢地穿其他褲,激死我喇!!點解我唔知ga??入咗去之後見到CRYSTAL←我地個社長,佢同其他幹事一齊,我冇理佢..YEAH,, 哈2∼∼我見到SAMMY呀!好野,我即刻走過去搵佢,跟住我同佢仲有HELEN同SERENA去“清蒸room”換褲..換完後,我就番番我個社喇∼∼
我地個社長話想練舞喎,跟住我地就去咗看台後面練,好好玩呀!
練完之後,就係咩〝千人行〞,無聊到死∼∼!!不過我都唔知點解我跑咁快做咩??!∼
之後就要準備表演---DANCE,好緊張呀!!首先係LOTUS,跟住係我地ORCHID,之後就係BAUHININ,最後就係DAISY,我覺得我地都DANCE得幾好啦,LOTUS同DAISY都DANCE得幾好呀∼∼不過BAUHININ就唔係咁好喇...抵死呀,青bb∼哈2∼
跟住就開始比賽喇..我好鬼死驚呀!!我參加100&200m,我跑步係勁慢囉!!so我好驚
!!我係100m跑第31埸,我同1c個VIVIAN,佢話佢跑步都好慢,但我又唔覺,佢係排球C GRADE喎,跑步都唔慢得去邊啦!!!到第31場跑喇,一開始我好似差唔多係最後,但之後就追得番∼XD!!
到咗跑200m,真係好慘,好似係跑最後果個!!
本來我同KAMMY係一齊跑ga!!但佢又唔記得咗黎喎..佢同SAMMY都係咁∼∼
到咗宣佈結果gei時候,全場OVERALL CHAMION係..LOTUS←又係佢ga!!
CHEERING TEAM AWARD係...BAUHININ,,佢地係又嗌唔係又嗌,咁都攞到!!
放咗學之後,我同MANDY去咗食野,呀凱又去食M記∼∼
今日我都幾ENJOY,好開心呀!!
等我打留口號先]],,
GO GO GO AHEAD,BE BE BE BE THE BEST
GO AHEAD,BE THE BEST
ORCHID ORCHID IS THE BEST
發表時間︰ 2006-02-14 09:28 PM
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 45 | »