●┴↑,,呀YeE]],,!!】FLORENCE』[[〞”日記
我的甜酸苦辣...XD
喜怒哀樂,,,]]
悲歡離合...
都是我人生的樂趣,,,!!XD
 
 

florenceyee

         


暱稱: 緣份
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 

最近三個月尚無任何留言

       


:: 我的好友 ::

 


 
2006 年 2 月 13 日  星期一 晴天

◎ORCHID ORCHID↑↓[[“ IS THE BEST!!】''我支持你]],,

今日係SPORT DAY,搞到人地要好早就起身,我今朝6:15就起身喇..雖然有人仲早過我,不過對我黎講,已經算係好早ga喇!!我約咗MANDY係OK門口等,我落到樓gei時候,佢已經係度喇,佢仲話我遲,都唔係好遲啫!!∼∼跟住我要入OTOPUS,MANDY又話要入,但係佢唔夠錢,我借咗$30比佢∼∼SUIT!!

上咗車之後,見到好多TAK OI gei學生,全部都係F.1,我見到佢地穿其他褲,激死我喇!!點解我唔知ga??入咗去之後見到CRYSTAL←我地個社長,佢同其他幹事一齊,我冇理佢..YEAH,,  哈2∼∼我見到SAMMY呀!好野,我即刻走過去搵佢,跟住我同佢仲有HELEN同SERENA去“清蒸room”換褲..換完後,我就番番我個社喇∼∼

我地個社長話想練舞喎,跟住我地就去咗看台後面練,好好玩呀!

練完之後,就係咩〝千人行〞,無聊到死∼∼!!不過我都唔知點解我跑咁快做咩??!∼

之後就要準備表演---DANCE,好緊張呀!!首先係LOTUS,跟住係我地ORCHID,之後就係BAUHININ,最後就係DAISY,我覺得我地都DANCE得幾好啦,LOTUS同DAISY都DANCE得幾好呀∼∼不過BAUHININ就唔係咁好喇...抵死呀,青bb∼哈2∼

跟住就開始比賽喇..我好鬼死驚呀!!我參加100&200m,我跑步係勁慢囉!!so我好驚 !!我係100m跑第31埸,我同1c個VIVIAN,佢話佢跑步都好慢,但我又唔覺,佢係排球C GRADE喎,跑步都唔慢得去邊啦!!!到第31場跑喇,一開始我好似差唔多係最後,但之後就追得番∼XD!!

到咗跑200m,真係好慘,好似係跑最後果個!! 本來我同KAMMY係一齊跑ga!!但佢又唔記得咗黎喎..佢同SAMMY都係咁∼∼

到咗宣佈結果gei時候,全場OVERALL CHAMION係..LOTUS←又係佢ga!!

CHEERING TEAM AWARD係...BAUHININ,,佢地係又嗌唔係又嗌,咁都攞到!!

放咗學之後,我同MANDY去咗食野,呀凱又去食M記∼∼

今日我都幾ENJOY,好開心呀!!

等我打留口號先]],,

GO GO GO AHEAD,BE BE BE BE THE BEST

GO AHEAD,BE THE BEST

ORCHID ORCHID IS THE BEST

 

 

 

 

 
發表時間︰ 2006-02-14 09:28 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]