金日我朝早係藍田,之後去番小學(係油塘)
係個度,話就話係咩重聚日,但係係冇野玩!!!!
去完,去荃灣學日文...但係咁都見到趙淑敏喎! 勁lor
學完之後同佢去南豐行咗陣 就番home喇
不過學日文又真係好好玩 同之前去OP差唔多
都冇咩啦 下次先打
8