金日我同關裕鴻同埋佢表弟去動漫展
原本我同d小學fd 佢地自己入=-=
金次係我第一次去動漫展 好緊張 哈~
係個度好大,好多野行,派好多張單張,不過冇咩野買=-=
我其實想去買chrome支叉,不過買唔到
so,我買咗3樣野咋~ 買咗Lambo袋仔,彭哥列戒子7隻 仲有1支屎棒
個戒子佢買$120,不過同佢講一句可唔可以平d 佢就比$100
其實mk賣$98咋 不過$2算啦
^^ 好開心 不過累死了~~~
哈哈
8~