|
今朝牙哥補習我就訓教
LUNCH食左好少,,跟住睇女排同卡通
牙哥出街,,我PLAY電腦LU*
有D人返左SCHOOL睇派咩班*
亂派一通!!!!!
LING竟然升左F班囉!!!吹脹=口=
詩,,E
菁AND錕錕,,B
蚊+儀,,A
6,16,17,20,,D
42,C.....29好似係E
23好似係F"
好GE就去差....差GE就去好"
希望佢地只係睇錯而唔係真
唔係我死得!!!!!!!!!
救神拜佛一定唔好去差GE班牙!!!
哥12點先返黎,,爸B返左黎LU*
冇食DINNER"飽飽
11點幾先 洗完白白
→食雪條 →食芒果西米糖水*XD
岩岩食左一快(八)*-^^-好味~
食意粉*&!
睇電視~
晚安*
|
|