|
今日終於考完試喇".....好HAPPY牙~但最悶嘅就係冇人陪我出街玩"
本身系約左揚揚but系人都知佢欠功課第一嫁喇
老師要佢一定要聽日交哂丁野返黎!!變左佢要一次過做哂好多功課><
搞到我冇得同佢去銅鑼灣玩><"佢話下次先喎~
跟住走去打比牙菁,,,牙儀又話吾去"
話去溜冰...牙儀又話凍"...我同菁想去嘅地方佢就偏偏吾想去
開msn晌佢想去邊..佢又話想去唱K"最衰嘅就系
佢話等陣同菁出街"菁話佢岩岩話比佢知"
佢永遠都系要人就佢...冇佢就人
我最憎就系LEE丁咁嘅人!!!
我估儀吾鐘意我同菁玩先會咁
因為二細組已經散左
鈴鈴走左黎我地個面玩><"二細組冇得救喇!!!
唉.....估吾到會咁.....
我同菁菁,鈴都系好朋友....
我都吾知應該企系邊面好??!!
希望佢地會好返喇!!!!!
|
|