|
合格就多!!but吾高分!!大約5十幾左右"
今日見到21隻手......佢痴線嫁!!介到隻手大擺很
今日哂日望住揚.,....我知佢冇望住我
但就冇出聲"....如果系平時(之前)佢會問我做咩
我覺得同佢疏遠左!!
佢好似已經吾LOVE我了~
BUT我之前問佢佢話LOVE~
真係吾明丁男仔諗咩!!
鄒德都吾錯"...BUT佢大我3-4年= ="
灰//////..............
小學時...話你樣衰BUT又吾會話得太過份個丁就系LOVE左我
BUT佢地吾識曾取~
依家丁男仔一樣BUT我依家就仲未LISTENING有人話我樣衰!!
|