|
今日超黑人憎囉!!!
冇娜娜比森打= ="
最黑人憎嘅系今日下就開電腦個時慣左睇哂日誌,留言板同餅鋪,,做每日一篇
But到左夜晚開日誌個時,,有人爆我PW!!
冇娜娜有人幫我寫日誌,,寫"iiuu"
仲要改哂我丁野,,暱稱改做PK改左男!!
ICQ比人改左做123456789
仲要比人改埋密碼"
留言板比人入左密碼and珊左= ="
仲要入左我E貓改密碼"
連入內網都入吾到!!!
都吾知系米比佢改左!!
超無野好講囉!!!都吾知得罪左who!!
我正系講過日誌個PW比LING LING姐~
其他冇人知嫁!!
O哂嘴囉!!!
|
|