|
今日科學至中史堂﹏森獨我個計跟住叫我傻妹.....o嘴
仲要不停獨.....又獨我背隻....煩到死*]]
放學個時Frank問我想唔想知y is最後一個...
佢靜靜係我耳邊講左句"因為我愛你"
跟住17係後面話"講祕密吾好係lee到講"
when走出走狼望住課室玻璃....佢同我said bye..我said返個bye比佢*]]
跟住同左瑩係can tin食野野跟住傾計...
taik about something(包括love and we私人)
返到屋企6點除左鞋跑入方call Frank*]]
傾左半粒鐘,,跟住8點幾play computer
同佢傾左半個鐘msn...佢叫我"老婆仔"
原來我係第一個同佢接吻的人!!!
佢叫我老婆仔,,我叫佢老公仔..-^^-
我地比之前仲近左巧多牙!!!
I 想考試有幾日1放早同佢走一走上後山都巧喎!!~
But佢地一定遲放><
我相信we會比之前更巧!!
刑登Time:11:00pm(10:25pm)
|