|
|
暱稱: *•°.."我要快樂..-` ×"牙欣" 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|

2006 年 7 月 5 日 星期三  |
|
歌唱比賽
|
|
今日係歌唱比賽
大部分人都唱得巧巧聽
8號唱阿拉伯市場....換哂衫跳哂舞
丁人係到尖叫.....
竟然拎到台風獎
訐嘉希唱"轉"巧巧聽牙~
拎左獨唱冠軍
李曼倩唱"Get Out"都唱得好好.....入左圍~
吳嘉妮唱得麻麻
個個張豐凱唱得好難聽...佢都吾係唱ga..叫嫁!!!
但都入左圍...低死冇獎
A+佢地唱千金入左圍
Spilled Milk入左圍拎左冠軍
佢地一個打古,,,三個彈結他..兩個唱歌
全場尖叫...好勁牙佢地
丁老師都有唱歌~
Miss Lin 同Miss張都有唱
佢地都唱得吾錯
最後一場表演係一對吾紅ge歌手組合跳舞
佢地係Aunties全場尖叫牙!!!
丁人叫n call佢地話問下經理人....
可惜冇得n call><
有個著紅色衫衫ge人我同瑩都好鐘意
瑩返到屋企話我知紅色衫衫個個係女仔....
但我睇返係男仔黎嫁喎= 3 ="
跟住就講旅行同水運會丁野
1點幾先放= 3 =
我同瑩瑩去行街街
跟住就塔小巴返屋企..
塔緊小巴個時想嘔
落左車車....胃痛
痛到行一步都痛
跟住娜娜聲返屋企食lunch
食個陣仲頭暈....
同老公玩msn2點幾玩到夜晚10點幾
跟住先沖涼睇電視
琴晚同今晚都係掛住同老公玩咁遲沖涼
仲要係一直都未換校服"
跟住就聽卡啦o babo訓教
咁就一日喇~
|
|
|
刊登時間︰2006-07-06 11:53 AM
TNE END* |
|
| « | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 87 | » |


|