1月9日~可能係我最難忘ga一日~
朝早測地理死得好值!!! 成日係到等信息(賣門票的人),又唔覆,
下就學車又炒車,自己訓左係到,壓住左隻腳~好彩冇事~
咁黑仔,霖住張飛都冇咩機會買到!!返到屋再上多次網睇下~ 博到啦終於~勁開心!!
不過出去交收戈時有小小淆!戈兩個野成個"歐陽靖"咁行過黎
入場戈時張飛過唔到機,好不安!!!!!!!!!!好彩最後都得左~
SECTION-114 ROW-J SEAT-16,17
開頭入到去冇咩人咁~但之後就好多好多~滿曬呀~~

好彩我地坐戈到離個台都唔係好遠~但坐唔到下面~握唔到手,
但我已經好滿足了 ~握唔到手~但林峰都我地呢邊唔錯~
開場一陣就望住我地呢邊扮得意,我同DIN已經痴左線咁開心,
影唔到呢個得意樣,遺憾!!!! 成個演唱會都睇得好興奮,冇後悔,冇覺得晒錢,
睇返D相戈時無意中發現左一張相,戈時應該係我影!!佢望鏡頭笑呀

見唔見到呀?CAN YOU SEE?CAN YOU SEE?><
好開心呀~過程中佢不停同我地揮手><最正就係對住我地唱"你不在" 成首呀><
臨完場都留返D美好回憶比我地,就係佢行左過黎話:"其實我一早見到你地!"
雖然我知唔係靜係同我地兩個講~但係都包括我地嫁~最後,就係愛不疚咁樣完場~

下次我一定會做足準備去,林峰,期待你的第二次峯情無限!!!
|