一定會!

2010 年 7 月 11 日  星期日   晴天


好想好想 呆滯 分類: 未分類

今日一早去左打波............打完波就返左屋企,唉好悶今日都唔係到做緊咩,唉...........

之前個幾日去camp,真係幾開心,好好玩,如果得我真係想玩多幾日,中五個時就去過去耐D,唔好好似今次咁,咁快就返,但係打波個到又要煩喇,唉..............

真係好想去camp,點算






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


kahin1314 於 2010-07-15 03:15 PM 發表:
嘿嘿
知五知我係邊個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知
Posted at 2010-08-04 11:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

Posted at 2010-08-20 11:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chun_20042 於 2010-07-12 08:02 AM 發表:
CM=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]