繼續下去,會唔會係痛的開始.....
我不是你地咁諗既人,我係比你地更加難好估既一個人
好想搵人分擔,自己一個真係好辛苦,但係唔可以,未係時候,未有呢個人既出現,等...........
每一日都係咁,好辛苦,真係唔知點樣先做得好,成日係到諗,得個諗字,到左個時又做唔到,我都唔想,真係要去改
今日又係一日的痛苦.....幾時先可以停?