一定會!

2010 年 8 月 20 日  星期五   晴天


心裹的一個問題 分類: 未分類

繼續下去,會唔會係痛的開始.....

我不是你地咁諗既人,我係比你地更加難好估既一個人

好想搵人分擔,自己一個真係好辛苦,但係唔可以,未係時候,未有呢個人既出現,等...........

每一日都係咁,好辛苦,真係唔知點樣先做得好,成日係到諗,得個諗字,到左個時又做唔到,我都唔想,真係要去改

今日又係一日的痛苦.....幾時先可以停?

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


yuhin 於 2010-08-21 12:45 AM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]