今日一早起左身book場,book完場之後訓返,到左唔知幾點起左身,之後就睇電視
睇到2點到,先出門口返學補數,
唉,點知返到去,咩都聽唔明,又冇教返我地,我,伍憶,同一哥係到座
座地4點先走
之後,就好左食野,食完野,我呀sir就打電話比我叫我過去,話有野講
講完之後就係個邊走
去到金中就見到桉仔,就同佢一齊上去,
之後放左就去搭MTR,之後小萍就係咁講佢家姐
之後就同波波食飯,食完就送佢返屋企,我幾好人
之後,返到屋企就沖亮訓教,
咁就一日喇..........