一定會!

2010 年 8 月 25 日  星期三   晴天


2010-08-25 分類: 未分類

今日一早起左身book場,book完場之後訓返,到左唔知幾點起左身,之後就睇電視

睇到2點到,先出門口返學補數,

唉,點知返到去,咩都聽唔明,又冇教返我地,我,伍憶,同一哥係到座

座地4點先走

之後,就好左食野,食完野,我呀sir就打電話比我叫我過去,話有野講

講完之後就係個邊走

去到金中就見到桉仔,就同佢一齊上去,

之後放左就去搭MTR,之後小萍就係咁講佢家姐

之後就同波波食飯,食完就送佢返屋企,我幾好人

之後,返到屋企就沖亮訓教,

咁就一日喇..........






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]