一定會!

2010 年 9 月 20 日  星期一   晴天


2010-09-20 分類: 未分類

尋日冇打tim.....

我唔想嫁,我最緊都好攰.....尋日10點訓左

打今日D野算.....

今日上DAT堂學野,學左D野,但係都唔係幾明

唉.....上英文堂,miss就話欣鯨鍾意我,屌......真係冇野好講

上數學堂,好似咩都冇學咁,咩都唔記得左

之後就返左屋企,汁野,因為放學要留低到5點,我又打6點,所以我汁野返學,之後就去打波

上個3堂中文,我就係到訓,訓左兩堂,唔知咩人係咁係到整我....唔比人訓

唔好覺得我咩都唔知先得嫁.....其實我真係咩都唔知嫁^^

上完堂,就留左係到補英文默書

補完剛剛好5點,但係波波話要開會,我又冇去

因為佢開到5點45分

我要打波,所以就冇去到,聽講聽日好似有,咁我聽日先去喇.....咁難得我聽日放假都要搞學生會D野,我真係好忘,我難搵D時間出黎,唉......

我過到去個面先知,我今日唔洗練波,只係過去練体能同教波

練完之後都冇野做,好慘,咁就冇左D時間

我現家先明白,真係一吋光陰,一吋金

唉,現家到都12點幾,我都未做功課

唉......當係屋企既時候就想出街,當出到街又想返屋企

都唔知想點?






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]