尋日冇打tim.....
我唔想嫁,我最緊都好攰.....尋日10點訓左
打今日D野算.....
今日上DAT堂學野,學左D野,但係都唔係幾明
唉.....上英文堂,miss就話欣鯨鍾意我,屌......真係冇野好講
上數學堂,好似咩都冇學咁,咩都唔記得左
之後就返左屋企,汁野,因為放學要留低到5點,我又打6點,所以我汁野返學,之後就去打波
上個3堂中文,我就係到訓,訓左兩堂,唔知咩人係咁係到整我....唔比人訓
唔好覺得我咩都唔知先得嫁.....其實我真係咩都唔知嫁^^
上完堂,就留左係到補英文默書
補完剛剛好5點,但係波波話要開會,我又冇去
因為佢開到5點45分
我要打波,所以就冇去到,聽講聽日好似有,咁我聽日先去喇.....咁難得我聽日放假都要搞學生會D野,我真係好忘,我難搵D時間出黎,唉......
我過到去個面先知,我今日唔洗練波,只係過去練体能同教波
練完之後都冇野做,好慘,咁就冇左D時間
我現家先明白,真係一吋光陰,一吋金
唉,現家到都12點幾,我都未做功課
唉......當係屋企既時候就想出街,當出到街又想返屋企
都唔知想點?
|