一定會!

2010 年 9 月 22 日  星期三   晴天


2010-09-22 分類: 未分類

今日返學,都好煩.....係到搞左好多野,本來諗住開一條新例......但係比人否決左

我諗下有咩新例係有用既先,之後......又要去搞班會D櫃,又要搞學生會,又要打波,又要教波,又要溫書

唉......今晚有個打邊爐,又係我搞,真係好煩........

等到放學,就去左開會,開到5點幾,我又要做野.....諗緊點做喇,之後返到屋企,我爸B就幫我諗左D口號

哈哈.....好白痴....之後一哥就打電話比我,問我可唔可以早D出黎,因為佢晚D就唔比出,所以我就叫佢黎左我屋企先

佢到左我閏企我地就出左去,個時6點幾,但係我地約左8點30先到

所以我地就出去打機,我本來諗住有好多人黎嫁,點知我9個,都好既......

有我,波波,一哥,矮仔,唔家俊,陳小豪,呀lok,kai lam,同劉邦

我地有D人去左打機先,劉邦同一哥係第一次入機鋪,我o左咀

打完之後,就去左食野lo.....去到個邊9點幾,都未入得,要到左10點幾先入得

都幾好玩,有兩個機童係到打機,都唔係食野

我地食左好多野呀.....

之後就係到玩,我就飲左小小啤酒....第一次飲就飲左幾支.....

都冇入醉....好勁呀

食完飯,佢地就去左打波,我就去左搵我D小學同學,好開心^^

但係我去到都冇野講.....

佢地講左一陣就走lo.....

我就送我個fd返屋企,因為小學同佢好好

就同佢係到講左好多野,好多野講,好想同你地講

之後,我就行返屋企......

返到屋企樓下....就見到另外學生會D人

佢地就係到講,屌,個死kai lam,你唔好咁多咀得唔得

之後就返屋企,同林雨講電話講到3點幾,我就訓左

 

 

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]