今日一早就返左學校....做功課...因為話今日一定要交齊英文
但我又未做.....所以好早就返左去
返到去,都係冇做,只係做其他功課,我以為今日係湯sir睇
點知唔係....唉.....我冇做英文,我是但寫完D野就交左出去
字又唔夠,咩都唔夠
,我都未做完,就比人收左
我份中文功課做完,但係又唔見左....哈哈,應該係英文個到收左
好彩今日調位姐,如果唔係又要座係欣鯨個到
今日miss發火,唔記得左咩事
佢係到罵人,我就係到搵我既功課^^我都冇聽到佢係到講咩
上ict堂我地一開始就好好地,都有睇書.....到左中間個D時間就想訓
點知波波佢地又係到搞我,都好,搞到我訓唔到....但係佢地搞完我既後果就係要比我搞返^^
咁就過左兩堂
之後,好似係小息個時,就拿成張蓮花印
我拿左座左返位,就開始比人圍......我只係知道歐芬好搞笑
我張野放係上面佢就係到拿,我放係橷下面佢就座係地下拿.....哈哈
之後miss就到左
上數學堂,今日我只係係到溫返之前D野
唉.....溫黎溫去都唔識好慘....溫左兩堂先識
上完數學堂,就係英文堂
上英文都冇咩事發生......
上完就返左屋企食飯lo.....
食完飯好快就返返學校
上堂就係佛學堂.....我係到訓教
食完飯會攰D....之後佢就過黎搞我......
我就醒左喇.....上通識堂我都呆下呆下
上完堂就返左屋企汁野出去打波
出到去,今日好辛苦.....
練完之後我又要比人罵,唉.......
返到屋企又係冇野做....食飯,睇電視,傾msn
同呀欣講左,我唔知去唔去'哈佬喂'好
我都唔知點,現家15,16.....唉我又冇錢,點搞好
但錢唔係一個最重要既問題,最重要既問題係有咩人去
問題就係太多人去,唔係唔去,但我唔知點講先好.....唉
又唔係多人既問題,我都唔知係咩問題,個心硬係有D野係到咁
講完佢就訓左,我都諗緊我去唔去好......唉
今日就講到呢到喇......
the end
|