一定會!

2010 年 9 月 30 日  星期四   晴天


2010-09-30 分類: 未分類

今日一早就返左學校....做功課...因為話今日一定要交齊英文

但我又未做.....所以好早就返左去

返到去,都係冇做,只係做其他功課,我以為今日係湯sir睇

點知唔係....唉.....我冇做英文,我是但寫完D野就交左出去

字又唔夠,咩都唔夠

,我都未做完,就比人收左

我份中文功課做完,但係又唔見左....哈哈,應該係英文個到收左

好彩今日調位姐,如果唔係又要座係欣鯨個到

今日miss發火,唔記得左咩事

佢係到罵人,我就係到搵我既功課^^我都冇聽到佢係到講咩

上ict堂我地一開始就好好地,都有睇書.....到左中間個D時間就想訓

點知波波佢地又係到搞我,都好,搞到我訓唔到....但係佢地搞完我既後果就係要比我搞返^^

咁就過左兩堂

之後,好似係小息個時,就拿成張蓮花印

我拿左座左返位,就開始比人圍......我只係知道歐芬好搞笑

我張野放係上面佢就係到拿,我放係橷下面佢就座係地下拿.....哈哈

之後miss就到左

上數學堂,今日我只係係到溫返之前D野

唉.....溫黎溫去都唔識好慘....溫左兩堂先識

上完數學堂,就係英文堂

上英文都冇咩事發生......

上完就返左屋企食飯lo.....

食完飯好快就返返學校

上堂就係佛學堂.....我係到訓教

食完飯會攰D....之後佢就過黎搞我......

我就醒左喇.....上通識堂我都呆下呆下

上完堂就返左屋企汁野出去打波

出到去,今日好辛苦.....

練完之後我又要比人罵,唉.......

返到屋企又係冇野做....食飯,睇電視,傾msn

同呀欣講左,我唔知去唔去'哈佬喂'好

我都唔知點,現家15,16.....唉我又冇錢,點搞好

但錢唔係一個最重要既問題,最重要既問題係有咩人去

問題就係太多人去,唔係唔去,但我唔知點講先好.....唉

又唔係多人既問題,我都唔知係咩問題,個心硬係有D野係到咁

講完佢就訓左,我都諗緊我去唔去好......唉

今日就講到呢到喇......

the end

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]