一定會!

2010 年 10 月 1 日  星期五   晴天


2010-10-01 分類: 未分類

今日一BOOK完場,就出左門口.....(好慘,咁早就出門口)

出到去油塘MTR等我呀SIR......

到左運動場....教左兩個鐘,呢兩個鐘超悶

教完就返左屋企....食野,都係食M記

返到油塘個時,搭電梯返去,我望一望落緊黎個D人

我心諗,到左'哈佬喂'喇咩咁快出黎搞人

返屋企食完就出返去我呀sir個邊.....

我又係係搭電梯個時,唔係見係,係見女喇今次.....嘻嘻(好開心)

條女超正.....著左3好似冇著咁,個樣又得,又有身材....嘩.....呢D先係女

我見到好多呀伯都係到望佢.....唉.....心諗(男人就係咁嫁,點解會咁嫁)

我立刻冇望.....係咁係到諗野,諗完野想搵返佢望,都搵唔到喇

唉......諗咩呀,咁就冇左條女

上到呀sir屋企,都係冇野做.....好悶

去到4點幾就上去打波.....

今日係我練波.我好似好耐都冇練咁喇......

但只係一日....^^

今日練到我攰,我好耐都唔知咩叫攰

今日攰成咁,唔知聽日點呢

練完1個鐘就打波,打左兩個鐘....

但係個兩個鐘都冇咩,又唔會好攰個D

唔會跑唔到

打完之後....準備走個時

係黃大仙個呀sir就黎問我D問題

我超驚,都唔知咩事,行到過黎好惡

但唔知點解我唔驚佢.......

佢係咁係到問我野,我就係咁係到笞佢,佢好Q串

講野唔洗望住人,冇家教.....你地唔好學佢tim

之後就返左屋企.....

今日天氣變左,大家小心D唔好比自己病.....^^

 

你今日一直都係我腦海出現,點解會咁......






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


yan0620101 於 2010-10-02 09:44 PM 發表:
著左好似無著今-o-有無化妝?
你都係男人一名~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]