一定會!

2010 年 10 月 2 日  星期六   晴天


2010-10-02 分類: 未分類

今日又唔記得左起身.....

book唔到場,又比人罵

之後就出左去打波,打完,我諗我呀sir一定會罵我

好彩,佢冇,佢教返我應該點做,

我要做一個可信的人,我要每一個人都覺我係做到野既

之後,就上左佢屋企搞左一陣,就返左屋企lo.....

返到屋企就問波波佢地,幾點上黎

點知佢地上到黎又冇野做.....

我屋企係一個難民營黎嫁....冇野做就上黎

最近既係上到黎又冇野做,呢下先勁......

我諗住今日會傾野,點知唔知傾....

之後,我就出返去我呀sir個邊,教波

教完就去左食野,打邊爐,我得返40蚊,點打

但係最後我都係一蚊都唔洗出....^^

返到屋企又係到同老母吵

我驚我有一日認唔住打9佢

人做老母佢做老母,做到佢咁.....都幾勁

我聽到有新野,就係'錯就要賴,最緊要自己冇事'

我老母做人既中指

我真係比中指佢....冇撚野,自己做錯野又要係到賴人,真係好撚on9

 

今日好火,唉....未做功課,唔做喇....訓教






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


chun_20042 於 2010-10-03 12:12 PM 發表:
TAKE CARE 凸
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]