一定會!

2010 年 10 月 6 日  星期三   晴天


2010-10-06 分類: 未分類

今日一早起身BOOK場,BOOK完盲返學

返到學校,都冇咩搞,第一第二堂係中文堂,都唔記得發生左D咩事LO.......

上數學堂,就有本新既簿....正,但係我又要寫返D野落去,真係好煩

到左小息,又係到玩波^^

玩得好開心,係咁係到掉人,哈哈....^^係咁圍人

我都比人爆左幾次頭

但係都唔夠歐芬同芝多

哈哈......桉仔好慘,比歐芬掉

玩完,就上DAT堂,唉上堂個時,咩都聽唔明

個個做D野又唔同,我睇左歐芬同波波個D全部都唔同

唉......都唔知邊個對邊個錯

上完堂就食飯,我諗可以有人一齊出去食,但係又冇人部我

廢事喇唉......下次係學校食,都唔買小食部D野

叫外賣,係學校食真係好貴,又要唔飽,呢個先慘

我都冇錢,又要係咁貴,唉....

上完就上英文,都有10幾20個比人罵,我係其中一個

之後上完英文,就放學

但係要補英文,補完英文,又要搞學生會D野

我唔洗上鏡,正.......

之後,拍完野,就去左搵黃SIR一齊食飯

好正......OK喇.....差唔多喇

食完都唔夠飽,返屋企食過^^

食完就做,功課

上DAT堂唔明D野,返到屋企聽歌就咩都明....嘻嘻

之後我有備課嫁,勁....現家都未做完功課

唉,好想去哈佬喂呀,點解唔去呀

唉,問多次先,真係好想去呀,

次次都話去,但次次都去唔成

好黑人真

點解會咁嫁....睇下有冇得請假呀

好想搵返日去玩呀......點解會咁嫁

玩一,兩日都得.....唉

真係要問多次先,現家錢唔係一個問題喇

問題係我呀SIR,真係要問多次>~<

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]