今日一早起身BOOK場,BOOK完盲返學
返到學校,都冇咩搞,第一第二堂係中文堂,都唔記得發生左D咩事LO.......
上數學堂,就有本新既簿....正,但係我又要寫返D野落去,真係好煩
到左小息,又係到玩波^^
玩得好開心,係咁係到掉人,哈哈....^^係咁圍人
我都比人爆左幾次頭
但係都唔夠歐芬同芝多
哈哈......桉仔好慘,比歐芬掉
玩完,就上DAT堂,唉上堂個時,咩都聽唔明
個個做D野又唔同,我睇左歐芬同波波個D全部都唔同
唉......都唔知邊個對邊個錯
上完堂就食飯,我諗可以有人一齊出去食,但係又冇人部我
廢事喇唉......下次係學校食,都唔買小食部D野
叫外賣,係學校食真係好貴,又要唔飽,呢個先慘
我都冇錢,又要係咁貴,唉....
上完就上英文,都有10幾20個比人罵,我係其中一個
之後上完英文,就放學
但係要補英文,補完英文,又要搞學生會D野
我唔洗上鏡,正.......
之後,拍完野,就去左搵黃SIR一齊食飯
好正......OK喇.....差唔多喇
食完都唔夠飽,返屋企食過^^
食完就做,功課
上DAT堂唔明D野,返到屋企聽歌就咩都明....嘻嘻
之後我有備課嫁,勁....現家都未做完功課
唉,好想去哈佬喂呀,點解唔去呀
唉,問多次先,真係好想去呀,
次次都話去,但次次都去唔成
好黑人真
點解會咁嫁....睇下有冇得請假呀
好想搵返日去玩呀......點解會咁嫁
玩一,兩日都得.....唉
真係要問多次先,現家錢唔係一個問題喇
問題係我呀SIR,真係要問多次>~<
|