一定會!

2010 年 10 月 9 日  星期六   晴天


2010-10-09 分類: 未分類

好幾日都冇打過喇...呢幾 真係好多野做....好煩

我考試合格,冇咩feel.....^^因為知道自己一定合格lo

唔會驚.....嘻嘻

最近又搞學生會D野,打波,功課,副主席D野,哈佬喂喇,證書

有好多野都未搞.....

最近唔知係我變左....定係你地變左呢.....個個都好怪

之前,D人就係到煩學生會D野啦....呢樣野好似搞到個個都變左咁

學生會應該係團結,但比我既feel係自己搞自己,散左.....就算我唔係到,我都feel到係散左

波波我今日認你....^^見你咁辛苦,比你爆下,你好燥...學下我喇]

我呢D唔會燥嫁.....哈哈,就算爆都係搞到自己搞唔到人

訓多D喇.....

之後欣同豪佢地又唔知咩事.....好似搞左D唔開心既野咁.....

睇開D,愛就係一種好煩既野黎.....

當你剛剛得到就會好珍惜,但日子耐左,覺得佢好煩,其實,我覺得....我覺得,係唔會覺得對方煩

因為佢都係關心你姐......有時行後一步,對大家都好......

一件事入面唔會係得一個人錯,一定係兩個都有錯.....55

可能,我真係變左喇....變左黑人真T_T

個個見到我都變樣....波波又係咁,芝又係咁,我呀SIR又係咁,肥盧又係咁,馬威又係咁

唉....我樣衰左.....^^

你地唔鍾意既野都比左我,我就自己收左你地呢D唔開心既野

所以,你地唔好唔開心喇....^^

比D痛苦我,咁你地咪開心Dlo....^^

你地比完既痛苦,我好快就唔記得,因為我會好快咁唔記得左....嘻嘻

我既特點.....^^正

我真係好鍾意自然....自然既楓....,我好想自己係一條羽毛,周圍飛

想搵人同我一齊去搵楓....好正

我今日真係成日都比人屌,屌得我最金

一定係我呀sir,冇人同佢比

我寫錯一個字,我就要成本寫過,唉,我寫左兩次

寫左成個鐘先搞定.....

之後就返左屋企lo.....

返到去,睇到胡仔放左D野係fb個個組到.....

我就入去睇下....都幾正,可能會搞

搞個個訓練營....嘻嘻,欣鯨,我睇下你點死....哈哈

唔講喇.....眼訓,但係我有好多野都未打

下次先....都唔知幾時.....

訓喇....zzzzzzzzzzzzzzz






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


chun_20042 於 2010-10-09 10:57 AM 發表:
忍一時風平浪靜
退一步海闊天空
芝是這種人來的
一看到不滿時就會擺出不想見到你的表情
不過過了一回就會笑了出來
我也許是偶預是這樣
不用擔心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

忍一時風平浪靜
退一步海闊天空
佢都唔忍,點風平浪靜
 
Posted at 2010-10-10 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]