好幾日都冇打過喇...呢幾 真係好多野做....好煩
我考試合格,冇咩feel.....^^因為知道自己一定合格lo
唔會驚.....嘻嘻
最近又搞學生會D野,打波,功課,副主席D野,哈佬喂喇,證書
有好多野都未搞.....
最近唔知係我變左....定係你地變左呢.....個個都好怪
之前,D人就係到煩學生會D野啦....呢樣野好似搞到個個都變左咁
學生會應該係團結,但比我既feel係自己搞自己,散左.....就算我唔係到,我都feel到係散左
波波我今日認你....^^見你咁辛苦,比你爆下,你好燥...學下我喇]
我呢D唔會燥嫁.....哈哈,就算爆都係搞到自己搞唔到人
訓多D喇.....
之後欣同豪佢地又唔知咩事.....好似搞左D唔開心既野咁.....
睇開D,愛就係一種好煩既野黎.....
當你剛剛得到就會好珍惜,但日子耐左,覺得佢好煩,其實,我覺得....我覺得,係唔會覺得對方煩
因為佢都係關心你姐......有時行後一步,對大家都好......
一件事入面唔會係得一個人錯,一定係兩個都有錯.....55
可能,我真係變左喇....變左黑人真T_T
個個見到我都變樣....波波又係咁,芝又係咁,我呀SIR又係咁,肥盧又係咁,馬威又係咁
唉....我樣衰左.....^^
你地唔鍾意既野都比左我,我就自己收左你地呢D唔開心既野
所以,你地唔好唔開心喇....^^
比D痛苦我,咁你地咪開心Dlo....^^
你地比完既痛苦,我好快就唔記得,因為我會好快咁唔記得左....嘻嘻
我既特點.....^^正
我真係好鍾意自然....自然既楓....,我好想自己係一條羽毛,周圍飛
想搵人同我一齊去搵楓....好正
我今日真係成日都比人屌,屌得我最金
一定係我呀sir,冇人同佢比
我寫錯一個字,我就要成本寫過,唉,我寫左兩次
寫左成個鐘先搞定.....
之後就返左屋企lo.....
返到去,睇到胡仔放左D野係fb個個組到.....
我就入去睇下....都幾正,可能會搞
搞個個訓練營....嘻嘻,欣鯨,我睇下你點死....哈哈
唔講喇.....眼訓,但係我有好多野都未打
下次先....都唔知幾時.....
訓喇....zzzzzzzzzzzzzzz
|