今日訓到12點幾先醒.....超開心,但係一超身就比人屌
之後搞點D野就出左去
出到去佢又屌我,唉.....
之後打波,打左7場單打,嬴得4場
超唔開心.....
打完波,就D FD吹左陣水
之後就去左幫波波手搞乎生會D野
今日波波都好似有D問題咁,但唔知咩事
只係知道佢係到屌9陳小豪
唉.....好慘
搞完D野,就同波波去搭MTR返屋企
去到油塘,都幾大風,我鍾意呢D風,好正.....
返到屋企冇野做,係喎,有好多功課做呀,唔打喇......