一定會!

2010 年 10 月 10 日  星期日   晴天


2010-10-10 分類: 未分類

今日訓到12點幾先醒.....超開心,但係一超身就比人屌

之後搞點D野就出左去

出到去佢又屌我,唉.....

之後打波,打左7場單打,嬴得4場

超唔開心.....

打完波,就D  FD吹左陣水

之後就去左幫波波手搞乎生會D野

今日波波都好似有D問題咁,但唔知咩事

只係知道佢係到屌9陳小豪

唉.....好慘

搞完D野,就同波波去搭MTR返屋企

去到油塘,都幾大風,我鍾意呢D風,好正.....

返到屋企冇野做,係喎,有好多功課做呀,唔打喇......






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]