一定會!

2010 年 10 月 13 日  星期三   晴天


2010-10-13 分類: 未分類

我好早就訓左....10點幾

訓到1點幾起左身,我發惡夢,搞到我訓唔著

咁我唔知點解發完個惡夢之後,係驚到要去死個D

我真係超驚,我之後就係咁係到諗其他野,唔再去諗個惡夢

之後我就係咁係到諗你,都唔明點解,一諗你D野就訓著左....哈哈

起身個時就諗緊今日要搞學生會D野,唉....搞完今日就知結果

好野,唔洗煩喇

之後,就唔記得左通迫堂個時拿左個C,哈哈.....超驚上英文堂,好彩我早走

點知又話聽日先講,唉,點都走唔到

今日上到台個時都冇咩特別事......係比燈罩住,超熱

之後,搞完學生會D野之後,我就出左去打波

打波個到,我呀SIR佢真係好想我教波

佢教左我好多野,佢要我係咁係到講野,開一球波,就要講野

嘩....真係唔識

唉,教完波就返左屋企

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]