我好早就訓左....10點幾
訓到1點幾起左身,我發惡夢,搞到我訓唔著
咁我唔知點解發完個惡夢之後,係驚到要去死個D
我真係超驚,我之後就係咁係到諗其他野,唔再去諗個惡夢
之後我就係咁係到諗你,都唔明點解,一諗你D野就訓著左....哈哈
起身個時就諗緊今日要搞學生會D野,唉....搞完今日就知結果
好野,唔洗煩喇
之後,就唔記得左通迫堂個時拿左個C,哈哈.....超驚上英文堂,好彩我早走
點知又話聽日先講,唉,點都走唔到
今日上到台個時都冇咩特別事......係比燈罩住,超熱
之後,搞完學生會D野之後,我就出左去打波
打波個到,我呀SIR佢真係好想我教波
佢教左我好多野,佢要我係咁係到講野,開一球波,就要講野
嘩....真係唔識
唉,教完波就返左屋企
|