又係唔合格,唉.......通識都合格,中文口試,又唔合格(第一次唔合格)ON9 起火,冇野呀,唔合格咩事呀....屌
好想發洩呀.....有冇人做我沙包呀......
今日上PE堂......超好玩
通識,合格....MISS話我好努力,佢問我有冇溫書......我話冇,我真係冇溫,我差唔多所有時間都拿黎溫ICT同數學
唉.....講起ICT,又唔合格.....但係都比我想像中好嫁喇......我ICT OK姐
但其他....唉,又唔份氣真係個中文口試,我真係想問佢咩事,冇病呀.......都ON99
迫我講粗口.....屌,真係好撚火,冇撚野呀......
唔好講......再講真係爆
講返D開心野先......
我打沒羸左我呀SIR喇......哈哈,好野
我發覺,我上次到現家既單打都未輸過.......呵呵
到底有咩可以比我發洩嫁......屌
今日拿左條龍黎出氣,用槍係咁射佢,我一個人SM佢,閃光,爆彃,咩都有.....條龍行到行唔到
佢一醒左,閃光.....爆彃.....閃光....爆彃
條龍比我SM死左......屌.......好唔份氣
唉,之前我都有中文口試拉.....現家冇左
都唔知可唔可以升到班.......屌,真係好撚ON9
|