今日一起身都唔覺得冬,但係一落到街.....嘩,兩個世界(呢首歌都幾好聽)
之後就返學....都冇咩特別野發生
上數學堂做數,做到有D悶,因為太易......^^前日溫左呀嘛,易係正常
死喇,現家都唔知係唔係太COOL,有D唔係幾識打字.....比平時打未慢左好多
病到現家都未病好.....三個月前既病,睇左三次E生係冇用,現家有D勁,好多時都有D想嘔既FEEL
好彩我現家可以控制到,但係好辛苦.......嘻嘻
食LUNCH就去左食M記,之前就想食M記拿印花,但現家冇咩期望,有咪有,冇咪冇.....係咪先
英文個份SBA比我想像中好小小.......得11分,因為我講個時都幾驚下,唔知點解......但係我有好多野都未講嫁
是但喇,有時D野冇得話要就要.....好似中文口試,可能真係我有問題....算喇....睇開好D ^^
佛學差5分呀,差唔分先爆分....哈哈,好勁呀......我好叻仔
上通識堂.....一開波聽左陣,訓左......
好彩MISS叫返我起身聽野,如果唔係我都想唔到,唔知要做D咩
頭先係到聽單車.....唔知點解聽到有D想喊....唔知點解
放學就去左工場搞下件野,唉都冇嫁喇......對我黎講,今日係最後一日
我想日又整唔到.....唉
返到屋企就去左睇超超佢地練波......
睇完就去左係野,食完野就返屋企
波波係到食ICE CREAM
我都話佢傻.....呢D野係係星期六日先玩
你聽日要返學,你現家食一定病,我心諗你聽日唔想返學姐......
返到屋企,都係咁COOL......
沖完個熱水亮,就訓左陣......訓到10點幾.....起身做功課,做完功課都12點幾
之後就玩多陣結他.....識彈小小喇......我好勁呀.....冇人教都識
有心一定可以做到,你地話係唔係,係睇下自己有冇心做既姐.......
|