一定會!

2010 年 12 月 16 日  星期四   晴天


2010-12-16 分類: 未分類

今日一起身都唔覺得冬,但係一落到街.....嘩,兩個世界(呢首歌都幾好聽)

之後就返學....都冇咩特別野發生

上數學堂做數,做到有D悶,因為太易......^^前日溫左呀嘛,易係正常

死喇,現家都唔知係唔係太COOL,有D唔係幾識打字.....比平時打未慢左好多

病到現家都未病好.....三個月前既病,睇左三次E生係冇用,現家有D勁,好多時都有D想嘔既FEEL

好彩我現家可以控制到,但係好辛苦.......嘻嘻

食LUNCH就去左食M記,之前就想食M記拿印花,但現家冇咩期望,有咪有,冇咪冇.....係咪先

英文個份SBA比我想像中好小小.......得11分,因為我講個時都幾驚下,唔知點解......但係我有好多野都未講嫁

是但喇,有時D野冇得話要就要.....好似中文口試,可能真係我有問題....算喇....睇開好D    ^^

佛學差5分呀,差唔分先爆分....哈哈,好勁呀......我好叻仔

上通識堂.....一開波聽左陣,訓左......

好彩MISS叫返我起身聽野,如果唔係我都想唔到,唔知要做D咩

頭先係到聽單車.....唔知點解聽到有D想喊....唔知點解

放學就去左工場搞下件野,唉都冇嫁喇......對我黎講,今日係最後一日

我想日又整唔到.....唉

返到屋企就去左睇超超佢地練波......

睇完就去左係野,食完野就返屋企

波波係到食ICE CREAM

我都話佢傻.....呢D野係係星期六日先玩

你聽日要返學,你現家食一定病,我心諗你聽日唔想返學姐......

返到屋企,都係咁COOL......

沖完個熱水亮,就訓左陣......訓到10點幾.....起身做功課,做完功課都12點幾

之後就玩多陣結他.....識彈小小喇......我好勁呀.....冇人教都識

有心一定可以做到,你地話係唔係,係睇下自己有冇心做既姐.......






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


chun_20042 於 2010-12-17 12:45 PM 發表:
謀事在人,成事在天
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]