一定會!

2010 年 12 月 22 日  星期三   晴天


2010-12-22 分類: 未分類

講返活動D日野先....一大早就起唔到身,因為前一日3點先訓

所以去個時都係最後個幾個....9點30分先差唔多上車

但係我地都好快就到.......10點幾都到左

去到個邊就想拿位先,但係呀叔話最大個個未返,話我地冇訂位,好彩個時都冇咩人

但係我地冇咁早入得去,所以MISS就話去行行

佢叫我帶路,我同佢講我第一次黎,要我帶路=.=......姐係點

我就周圍行,行行下就去左沙灘....哈哈,我太勁

到左之後,我就係到玩石仔......玩到隻手痛痛地

玩左一陣,丹姐問我,你唔係唔帶袋既咩.....?哈哈.....其實我都諗緊拿唔拿好,最後我都係拿左

因為我帶多幾件3出去著,所以就拿袋,之後佢就比左紙布我拿=.=......

玩左一陣,就影左張班相,之後就返返上去.....

返到上去就係到準備D野.....

又這要去拿食物個D,搞定之後......就開始燒野食LO.......

我只係係到燒腸仔,其他野都冇咩點食過.....好多人都唔識燒雞翼

丹姐最勁,燒咩,咩都唔食得.....得魚LO,都冇......

波波佢地就出左去搵地方玩,都唔知佢地搵左幾耐

我只係知道好耐....你地都知我好人,所以我咪幫佢地燒LO....哈哈

我自己都冇咩點食過野........之後就係到吹下水,玩下玩下

歐芬同芝佢地食到玩蘋果棋,我又過去玩......

呀......我輸左比歐芬呀=.=.......我連豬都不如呀.....^^

燒到1點幾到就走......我到行去水庫玩

行到過去,個個都係地睇海.........之後,過左一陣就開始玩GAME

第一隻就係糖X豆......超好玩,但係太大,D人又唔換我,我都係係到睇多過玩.......

第二隻GAME就係打邊爐,都幾好玩,但係有D人就冇比人叫過......冇得玩

第三隻又係好好玩既閃避球...哈哈,我一開始就自殺......之後都係睇佢地玩多

玩完呢人個佢地都好攰唔玩,有一班人係到玩數字球,我都過去玩,之後有隻DOGDOG過左黎玩

搶我地個波.....哈哈,真係超好玩,唔知有冇人影到佢相

玩完個個都好攰......湯SIR請食ICE CREAM正......之後伍憶佢話唔食,又唔同湯SIR講

所以我幫佢食.....

丹姐超勁....我係完兩個,佢一個都未食完.......勁

食完就上車,個個都玩到好攰.......上左車之後佢地都訓左,我都係..ZZZZZ

落車個時就係返MTR個到.....搭升降機個時,我以為真係超重,因為呀鯨姐係到.......笑死我

我出升降機時收到個電話係我呀SIR打比我,我又要去做野......好攰,玩完之後要做野

有D真係唔想去,但最後都去左......

去到個邊,我呀SIR就帶我去食飯,食完之後就開始做野.....做到12點到

佢就叫我打機....=.=......我有D唔係幾想打

打到3點,我就係佢屋企訓........但係第2日又要返學,都唔知點好

唉................






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]