一定會!

2010 年 12 月 22 日  星期三   晴天


2010-12-22 分類: 未分類

今日一早就係我呀SIR屋企走.....我6點幾起身BOOK場,BOOK完都7點幾,我訓多左陣,7點30就走左.....

去到MTR好多人,我地好小咁早搭MTR......

返到油塘到8點20返到屋企就30分

沖完亮就45分.....50分先出門口.........

返到去,都應該唔係好耐......講左一陣到

做到12點....就放,佢地就去食飯

我就出MK拿野.....唉野都未食......又唔記得拿機

出MK個時訓左,因為都訓得唔夠,訓得3個鐘...唉

去完MK拿野,之後又返學喇.....

返到3點幾D人就開始走,我咪跟波波佢地行,諗住有野玩,點知都冇

個個都返屋企食飯.....我都唔明,點解你地可以行得咁慢,我點試都試唔到

去到MTR就買野飲,之後就分散左.....佢地就走左,唔要森哥AND SIU HIM

佢地話驚左我....=.=.....哈哈,唔知點解又關我事

我就同波波行個邊座車返去






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]