今日唔知做咩好攰....返到去DAT堂,訓左,放到小息....
哈哈......上英文堂先澄書,死喇,佢話聽日默過,都冇溫過....死喇
數學堂,都唔知自己係到做咩,怇地話係到做MC
唉.....錯好多
之後就放飯....同佢地去左食飯
去到3家村個邊....今次我地包場,成個場我地包左....哈哈
返到去課室,有隻星星係到...=0=
今日中文教正音......
都冇咩點聽......訓著左
訓醒就補課.....補完課
就返左屋企....之後又卞返去
我去幫我呀SIR拿野比人
我去到個邊拿完野,我呀SIR又叫我去睇佢打波=-=
因為個到有個勁人係到.....
唔知點解,我一去到個個都望住我,但係我又唔識佢地
我係到睇佢地練波姐,唔洗望我.....-.-
睇完就返左屋企
返到油塘,就入左D貨....買左D朱古力
哈哈....訓前食一粒,聽日都精神D
聽日黃SIR生日呀....>~<
捐血比佢先.....^_^
|