一定會!

2011 年 3 月 21 日  星期一   晴天


2011-03-21 分類: 未分類

今日唔知做咩好攰....返到去DAT堂,訓左,放到小息....

哈哈......上英文堂先澄書,死喇,佢話聽日默過,都冇溫過....死喇

數學堂,都唔知自己係到做咩,怇地話係到做MC

唉.....錯好多

之後就放飯....同佢地去左食飯

去到3家村個邊....今次我地包場,成個場我地包左....哈哈

返到去課室,有隻星星係到...=0=

今日中文教正音......

都冇咩點聽......訓著左

訓醒就補課.....補完課

就返左屋企....之後又卞返去

我去幫我呀SIR拿野比人

我去到個邊拿完野,我呀SIR又叫我去睇佢打波=-=

因為個到有個勁人係到.....

唔知點解,我一去到個個都望住我,但係我又唔識佢地

我係到睇佢地練波姐,唔洗望我.....-.-

睇完就返左屋企

返到油塘,就入左D貨....買左D朱古力

哈哈....訓前食一粒,聽日都精神D

聽日黃SIR生日呀....>~<

捐血比佢先.....^_^

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]