今日一起身,望出出面....超光
我以為7點幾....望到個鐘,45分-口-
我以為7點45....所以起快起左身,點知換完3.....我個電話先響,我先知道,係6點45.....=.=
起左身咁又要BOOK場.....BOOK完場,玩左陣結他就出門口
我都早左出門口,因為要食野,食早餐,都唔知幾耐先食一次^_^
我平時都唔食既,但係一食完個早餐,又唔夠飽呢下先慘
唉.....今日捐血,都冇咩事
上英文堂先黎溫書,好彩.....都OK姐,唔係有抄好耐......^_^
上完英文,就上數學......但係呀SIR好耐都未上黎
我就去左搵佢喇.....搵到好耐先搵到
最後係佢搵返我LO-.-
上到去,就你到做野....之後呀SIR見到我到係到傾計.....
行緊過黎過時,我就拿野出黎送比佢
係之前同波波一齊出去買既USB手指.....
好正嫁.....有4G,佢收到之後
送完USB比佢就放小息......唔知點解,今個小息特別多野食.....哈哈
唉....第3堂黎捐血,唔同個天都唔想我上體育.....生命冇希望,前路好絕望
哈哈....好正呀
我到捐呀捐呀,又第3堂開始,去到第6堂....=0=
都唔知點解要咁耐....但係都幾好玩.....個個都好開心
有D人都幾慘....搵血管搵幾次......哈哈
佢地話入針個時好痛......可能係女仔喇^_^
我地可能覺得呢D係成日接觸到既FEEL
但係....今次捐血,令我諗返細個個時入院吊水個時
我老豆話.....你入針個時唔喊,我就買遊戲機比你....哈哈
我記得我個時7 YEAR OLDS
一聽日,知道好痛,但係我死認.....=w=
D眼淚係咁出黎...我同老豆講,我唔痛,我唔痛.....哈哈
最後,我都係有機打,超開心
捐血同入院個D係一樣嫁.....
捐完血,就返左班房LU.....
上左一陣,10分鐘到....放飯....哈哈,正
去左食M記....唉
佢地話隻手冇力,我都唔知點解佢地話冇.....可能佢地係右手喇....^_^
個個姑娘話我隻左手大過右手,所以佢係我隻左手整....-0-
我整完都冇咩事....哈哈
都唔覺有麻麻地既feel
我之後先知,我隻右手係太過粗,個姑娘搵唔到條血管....哈哈
真係咁粗咩=.=.....
食完飯,唔係....M記就去左買卡比黃SIR
返到去,D人都未簽完名....就比左黃SIR=.=
MISS話我地唔比卡佢=.=....我地快D補返比佢喇
比左張卡黃SIR,就去左打一陣波,佢地又話痛,又要打....呀LOK就收左喇.....唉
^_^
返到屋企,休息左一陣,又出去打波.....但係都冇打
幫我呀SIR練波姐.....學校搞個個羽毛球比賽
其實我唔想打.....唔知點解
但係我聽到好似話有班會費我先去打.....唔係,我都唔去喇....
我地班太串咩.....咩都得,咁樣唔係幾好嫁嘛
讀書....我地有我地既單車,釗釗,歐芬......
運動既有我,波波,黃底.....
咁樣人地唔洗玩嫁喇.....
我都未搵資料呀......好煩呀!!!
但係我又想玩,^_^.....
唉.....下年十八喇/,\
現家做D野,好似個細佬咁.....點算呀????????
返到屋企......玩MSN
都冇野做
唔講喇,搵資料呀.....
|