一定會!

2011 年 3 月 22 日  星期二   晴天


2011-03-22 分類: 未分類

今日一起身,望出出面....超光

我以為7點幾....望到個鐘,45分-口-

我以為7點45....所以起快起左身,點知換完3.....我個電話先響,我先知道,係6點45.....=.=

起左身咁又要BOOK場.....BOOK完場,玩左陣結他就出門口

我都早左出門口,因為要食野,食早餐,都唔知幾耐先食一次^_^

我平時都唔食既,但係一食完個早餐,又唔夠飽呢下先慘

唉.....今日捐血,都冇咩事

上英文堂先黎溫書,好彩.....都OK姐,唔係有抄好耐......^_^

上完英文,就上數學......但係呀SIR好耐都未上黎

我就去左搵佢喇.....搵到好耐先搵到

最後係佢搵返我LO-.-

上到去,就你到做野....之後呀SIR見到我到係到傾計.....

行緊過黎過時,我就拿野出黎送比佢

係之前同波波一齊出去買既USB手指.....

好正嫁.....有4G,佢收到之後

送完USB比佢就放小息......唔知點解,今個小息特別多野食.....哈哈

唉....第3堂黎捐血,唔同個天都唔想我上體育.....生命冇希望,前路好絕望

哈哈....好正呀

我到捐呀捐呀,又第3堂開始,去到第6堂....=0=

都唔知點解要咁耐....但係都幾好玩.....個個都好開心

有D人都幾慘....搵血管搵幾次......哈哈

佢地話入針個時好痛......可能係女仔喇^_^

我地可能覺得呢D係成日接觸到既FEEL

但係....今次捐血,令我諗返細個個時入院吊水個時

我老豆話.....你入針個時唔喊,我就買遊戲機比你....哈哈

我記得我個時7 YEAR OLDS

一聽日,知道好痛,但係我死認.....=w=

D眼淚係咁出黎...我同老豆講,我唔痛,我唔痛.....哈哈

最後,我都係有機打,超開心

捐血同入院個D係一樣嫁.....

捐完血,就返左班房LU.....

上左一陣,10分鐘到....放飯....哈哈,正

去左食M記....唉

佢地話隻手冇力,我都唔知點解佢地話冇.....可能佢地係右手喇....^_^

個個姑娘話我隻左手大過右手,所以佢係我隻左手整....-0-

我整完都冇咩事....哈哈

都唔覺有麻麻地既feel

我之後先知,我隻右手係太過粗,個姑娘搵唔到條血管....哈哈

真係咁粗咩=.=.....

食完飯,唔係....M記就去左買卡比黃SIR

返到去,D人都未簽完名....就比左黃SIR=.=

MISS話我地唔比卡佢=.=....我地快D補返比佢喇

比左張卡黃SIR,就去左打一陣波,佢地又話痛,又要打....呀LOK就收左喇.....唉

^_^

返到屋企,休息左一陣,又出去打波.....但係都冇打

幫我呀SIR練波姐.....學校搞個個羽毛球比賽

其實我唔想打.....唔知點解

但係我聽到好似話有班會費我先去打.....唔係,我都唔去喇....

我地班太串咩.....咩都得,咁樣唔係幾好嫁嘛

讀書....我地有我地既單車,釗釗,歐芬......

運動既有我,波波,黃底.....

咁樣人地唔洗玩嫁喇.....

我都未搵資料呀......好煩呀!!!

但係我又想玩,^_^.....

唉.....下年十八喇/,\

現家做D野,好似個細佬咁.....點算呀????????

返到屋企......玩MSN

都冇野做

唔講喇,搵資料呀.....






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


AuFan 於 2011-03-24 06:43 PM 發表:
去醫院有冇識朋友a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有呀....有好多嫁,但係係E院都要返學....哈哈
個到又有得打機TIM嫁....好正
Posted at 2011-03-24 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chun_20042 於 2011-03-24 06:54 AM 發表:
童年回憶..
對我黎講好小.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AuFan 於 2011-03-23 08:32 PM 發表:
你不嬲成個細路咁架啦!!
乜你成日去醫院?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=......我係細佬,咁你都係姐...>~<
冇,細個個時去過一次
好深刻,我係E院迷路....^_^
所以點會唔記得
Posted at 2011-03-23 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chun_20042 於 2011-03-23 06:47 PM 發表:
童年回憶好似好開心=d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知嫁.....記得味開心LO
Posted at 2011-03-23 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]