一定會!

2011 年 5 月 2 日  星期一   晴天


2011-05-02 分類: 未分類

幾日冇打過喇.....
因為最近都好晚先返屋企

唉.....好攰,係咁打波

當我聽到個消息,火都黎
 

真係好火LO....知唔知係咩?你地一定估唔到

 

 

D比賽就黎打喇

一聽完......嘩......火火火火火

你我隻眼都出黎

我今年要18區都打,打到死為止

哈哈哈哈哈哈

 

辛苦換來的就是機會......

想嬴.....好想嬴,唔可以輸.............~>_<~






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


AuFan 於 2011-05-02 07:58 PM 發表:
你實贏架!加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好......成你貴言...
Posted at 2011-05-02 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chun_20042 於 2011-05-02 04:57 PM 發表:
輸左錫你一啖!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我輸左你比我打一下....
Posted at 2011-05-02 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]