幾日冇打過喇..... 因為最近都好晚先返屋企
唉.....好攰,係咁打波
當我聽到個消息,火都黎
真係好火LO....知唔知係咩?你地一定估唔到
D比賽就黎打喇
一聽完......嘩......火火火火火
你我隻眼都出黎
我今年要18區都打,打到死為止
哈哈哈哈哈哈
辛苦換來的就是機會......
想嬴.....好想嬴,唔可以輸.............~>_<~