一定會!

2011 年 5 月 21 日  星期六   晴天


2011-05-21 分類: 未分類

今日都係好似平時咁,要返學....

都冇咩野做.....都係係到玩...

第一堂ICT堂,係到做SBA做左好耐呀....^_^

上完ICT堂.就認唔住落左去買書>~<

又買左兩本,冇錢呀~~~

上DAT堂,都唔想做野,所以就係到訓教,同係到講六合彩.....超正

上完DAT,都唔記得左自己係到做咩

就上通識堂,係到睇片....

英文堂,就係到說話......MISS話都唔聽我講英文

我想講,次次口試你都係咁講嫁喇

我咪又係次次都咁講.....都唔明你

食飯,就去左同佢地一齊係,同呀LOK佢地

上中文堂,又係說話....唉諗住講D野比丹姐講哂

都唔知有咩好講,唉......我都唔明點解

放左學就出左去打波......為左比賽加油

但係,星期4已經傷左隻手同腳,都唔知點好

聽日又要練波.......呀!

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


butbut_124 於 2011-05-21 01:45 AM 發表:
cm
可吾可以加我msn
我想搵人傾下計:-p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係?????
Posted at 2011-05-21 07:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]