今日都係好似平時咁,要返學....
都冇咩野做.....都係係到玩...
第一堂ICT堂,係到做SBA做左好耐呀....^_^
上完ICT堂.就認唔住落左去買書>~<
又買左兩本,冇錢呀~~~
上DAT堂,都唔想做野,所以就係到訓教,同係到講六合彩.....超正
上完DAT,都唔記得左自己係到做咩
就上通識堂,係到睇片....
英文堂,就係到說話......MISS話都唔聽我講英文
我想講,次次口試你都係咁講嫁喇
我咪又係次次都咁講.....都唔明你
食飯,就去左同佢地一齊係,同呀LOK佢地
上中文堂,又係說話....唉諗住講D野比丹姐講哂
都唔知有咩好講,唉......我都唔明點解
放左學就出左去打波......為左比賽加油
但係,星期4已經傷左隻手同腳,都唔知點好
聽日又要練波.......呀!
|