一定會!

2011 年 6 月 1 日  星期三   晴天


2011-06-01 分類: 未分類

QOOZA咩事呀.....

睇唔到人地個D既>~<

聽日打比賽喇.....未驚過,因為都知道自己輸,有咩好驚

今日上體育堂整到隻手指公

今日好好玩呀~~~^_^
 

數學堂,王SIR冇返,之後食飯個時見到佢

佢好似真係病得好勁咁.....

放左學諗住可以溫下書,因為數學真係唔得

唉.....加油

加油

邊一方面都要呀~~~~打波好,讀書都好

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


chun_20042 於 2011-06-01 06:39 AM 發表:
加油加油@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]