QOOZA咩事呀.....
睇唔到人地個D既>~<
聽日打比賽喇.....未驚過,因為都知道自己輸,有咩好驚
今日上體育堂整到隻手指公
今日好好玩呀~~~^_^
數學堂,王SIR冇返,之後食飯個時見到佢
佢好似真係病得好勁咁.....
放左學諗住可以溫下書,因為數學真係唔得
唉.....加油
加油
邊一方面都要呀~~~~打波好,讀書都好